return to tranceaddict

Vraagje over CUE files

The_G0dfather
'k heb dus een setvan +/- 2 uur en ook een cue file voor die volledige set. 'k Moet hem dus op 2cd's zetten.
Ik split dus mijn mp3 file maar dan kan je eigenlijk alleen nog maar het eerste deel van je cue file gebruiken.
Voor het 2de deel moet je die dan zelf maken op basis van die originele cue file maar da's beetje heel veel werk om al die minuten seconden en frames af te trekken en dan weer optellen...

Hoe doen jullie dat ?
Hoe kan je ervoor zorgen dat (bij mij) NERO part2 van de set begint te lezen bij bv 62:01:31(waar je het dus gesplit hebt). Zodat je m.a.w. die cue file kan blijven gebruiken.
eieregooie
Nee dat kan niet... (denk ik)... Rekenen is de oplossing

Of je moet gewoon index 01 beginnen bij die 62e minuut, maar of dat werkt?
The_G0dfather
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee dat kan niet... (denk ik)... Rekenen is de oplossing

Of je moet gewoon index 01 beginnen bij die 62e minuut, maar of dat werkt?

mja, kan ik eens proberen, mss verondersteld hij automatisch dat index 01 het begin is en dat ie dan gewoon optelt
'k heb er toch ook zo mijn twijfels over,
zal waarschijnlijk error geven ...

'k heb ook al gezocht op internet naar een rekenmachine die in tijd rekent, om het wat sneller te laten gaan maar voorlopig niet gevonden.

Mss dat iemand zoiets weet staan ?

ik wil zelf niet beginnen rekenen omdat dat gewoon wat teveel tijd zal innemen, 'k heb 7 ASOT die ik op cd ga zetten dus...
deel 1 staat er wel al op :)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by The_G0dfather
'k heb ook al gezocht op internet naar een rekenmachine die in tijd rekent, om het wat sneller te laten gaan maar voorlopig niet gevonden.

Mss dat iemand zoiets weet staan ?

Ik heb geen tijd om te zoeken, maar zoiets is in een mum van tijd te programmeren; dat moet te vinden zijn. Maar voor deze ene keer zou ik gewoon wat hoofdrekenen gebruiken, zal 't rapste zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium