|
|
| Tim81 |
Caves of Joy is volgens mij zo'n fout Johnny & Anita feest...
Natuurlijk is het anders wanneer je uitgaat dan wanneer je een setje terugluistert op mp3! De locatie, de sfeer, de lasers, het contact tussen de dj/mc en het publiek, de aanwezige mensen, etc. bepalen echt wel voor een groot deel de avond! Natuurlijk kan je er wel verstand van hebben als je thuis zit te studeren, maar het echte werk is toch het bezoeken van feesten :toothless |
|
|
| Phortje |
| Ik heb een nummer van Tiesto op de radio gehoord en ik vind hem een vet goede DJ! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Wael_progressiv
By the way wat betreft die feesten...Hotkitchen Caves Of Joy is dat progressive genoeg? |
Best wel ja :) Meer techhouse, maar dat maakt niet uit.
| quote: | Originally posted by Tim81
Caves of Joy is volgens mij zo'n fout Johnny & Anita feest... |
Hé, niet zo hè over Caves of Joy :o Hotkitchen en Caves of Joy zijn beide behoorlijk gerespecteerde namen hoor! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hé, niet zo hè over Caves of Joy :o Hotkitchen en Caves of Joy zijn beide behoorlijk gerespecteerde namen hoor! |
Indeed :) Ten eerste vette locatie in de mergelgrotten waar je met een busje wordt ingereden, vette sfeer :cool: Verder vaak 1 grote naam en daar om heen andere goede dj's geprogrameerd. Wel veel mensen uit Limburg maar dat zijn nog geen Johnny & Anita's :tongue2 |
|
|
| Tim81 |
| oke, excuses voor mijn vooroordelen! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|