return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Progressive Breaks!!!

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.

Bow down to the mighty powers of EI!

tijs08
quote:
Originally posted by eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.

Dank u.
Three 'O Three
Hoezee!
Mindphaser
Zal me niks verbazen als die gozer zo obsessed is dat ie gewoon bij zijn buren aanbelt om zich daar onder een andere naam op TA aan te melden en weer vrolijk verder te gaan.

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n voorstander van het bannen van mensen aangezien ik altijd anderen probeer te respecteren, hoe anders ze ook zijn.. al is deze gozer misschien wel iets te ver doorgedraait idd.
eieregooie
Mja, je "leeft samen" op zo'n forum, beetje aanpassen mag wel... Mijn taalgebruik bvb is hier ook netter dan wanneer ik met me vrienden in de kroeg zit. Er zijn genoeg hints zijn kant op gegaan, en alsie daar niks mee doet... Sja, zelf weten...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland