|
[19/20/21-08-2005] Lowlands 2005, Biddinghuizen
|
|
|
| Djeebie |
| En de weersvooruitzichten zijn perfect :cool: Ik begin er al echt zin in te krijgen! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
En de weersvooruitzichten zijn perfect :cool: Ik begin er al echt zin in te krijgen! |
Hopen dat je meer zon hebt dan buien :p
Ben ook benieuwd naar je jaarlijkse verslagje :D
Nog bij Lubbers geweest? Die had het wel naar zijn zin daar, genoeg gewillige meiden die zich in hun kont willen laten knijpen ;) |
|
|
| Tim81 |
Ik hoorde van een vriend dat het vrijdag megadruk was bij The Prodigy... en hij had nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien!
Ik heb eigenlijk niks op tv gezien. Wel aardig weertje in ieder geval. |
|
|
| franzelare |
het weer zat echt mee!
maar 2 keer heel even wat spetters gevoeld en verder niet!
de prodigy vond ik zelf niet zo super, het geluid was niet goed en het was te druk.
micheal mayer draaide echt briljant in de minimal op vrijdag, dat was voor mij de dance topper van het feest!
gister avond ben ik nog een tijd buiten bij de 24 uurs tent blijven hangen, echt geweldig wat je dan nog langs ziet strompelen en wat je zo om je heen om ziet vallen aan mensen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by franzelare
en wat je zo om je heen om ziet vallen aan mensen :D |
weet je zeker dat jij nog wel recht op liep? :p
Fijn te horen dat het festival niet zoveel last had van het weer! Ben nu natuurlijk wel heel benieuwd naar het mega-uitgebreide-semi-spannende-lage-landen verslag van mr. Djeebie! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|