|
|
| Marco Harleman |
| weet iemand toevallig of er al livesets zijn te downloaden van Qlimax uit de HMH??? Volgens mij is dat namelijk op ID&T radio uitgezonden, en ik was eigenlijk wel benieuwd, ben er niet geweest, maar moet wel super phat geweest zijn |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
weet iemand toevallig of er al livesets zijn te downloaden van Qlimax uit de HMH??? Volgens mij is dat namelijk op ID&T radio uitgezonden, en ik was eigenlijk wel benieuwd, ben er niet geweest, maar moet wel super phat geweest zijn |
Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!
En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(
Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!
En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(
Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D |
Correctie Mido, het album van Qlimax is uit. De rest nog nie.:p
Qlimax_-_Mixed_By_Pavo-2001-TWCMP3
GReeTZ |
|
|
| Dj Alpha |
Het was idd ZWAAAAAAAAAAAR PHATTTTT..
Lekker gestampt met Mido en Remy D en andere mensen.. Was gewoon VET gezellig! Gruwelijk lopen stampen op Dana, Pavo en all die andere goeie dj's die er waren :)
Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D |
mmmmmm, das in Thialf. Dus nie al te prettig!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|