return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Live sets Qlimax

Remy D
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Het was idd ZWAAAAAAAAAAAR PHATTTTT..
Lekker gestampt met Mido en Remy D en andere mensen.. Was gewoon VET gezellig! Gruwelijk lopen stampen op Dana, Pavo en all die andere goeie dj's die er waren :)
Volgende Qlimax ben ik er ZEKER weer :D

Ja het was echt MEGA, echt kewl dat we elkaar nog tegen waren gekomen :D, had het al bijna niet meer verwacht.
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Remy D

Ja het was echt MEGA, echt kewl dat we elkaar nog tegen waren gekomen :D, had het al bijna niet meer verwacht.

ik ook niet, had ook al n keer mis gegokt, liep zo'n kerel die leek wel n beetje op Mido...
Boeie dat t in thialf is, t gaat om de muziek en die was zaterdag egt superrrrr...
volgende keer zorgen we ervoor dat we langer samen kunnen stampen of niet ouwe? :D
raoel
Is er niks van op de radio uitgezonden???
De set van Technoboy schijnt ook zwaar te r(A)oelen !!!!
Akira
QLIMAX was zekers VET!!!alleen dat gekloot van die overvolle gaderobes stelletje nichten...

Werd weer lekker volle bak gestampt... hehehe :D:D:D verder nog met remy lopen chillen en het was zeker een geslaagd feestje!
NiTro
quote:
Originally posted by mido

Het was echt super phat!!! Dat is een ding wat ik je wel kan vertellen!

En er schijnen al sets in omloop te wezen in ieder geval die van PAVO. Ik heb zelfs een FTP waar hij op zou staan maar daar heb ik hem nog niet kunnen vinden! :(:(:(:(:(

Maar ik zoek verder en zodra ik hem heb dan post ik hem! :D:D:D

Kijk dat zijn de betere beloftes... :D :D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland