return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Beta t-shirts - Betaling

CygnusX
Het bestellen is ondertussen afgesloten en de prijs is bepaald. Die komt incl. BTW en verzendingskosten neer op 15,3€. Het geld moet nu overgeschreven worden naar mijn rekening (735-2245306-35). In de volgende tabel zal ik (zo regelmatig mogelijk) bijhouden wie er al betaald heeft. Het zal toch nog een paar dagen vertraging hebben altijd, vooraleer de overschrijving voor mij zichtbaar is. Als alle overschrijvingen binnen zijn, dan spring ik op mijn fietske om de tshirts te gaan bestellen.

Er zijn ook een paar mensen die me hun maat of thuisadres nog niet hebben doorgestuurd (zie tabel). Het kan zijn dat ik je mail over het hoofd heb gezien, maar zou je het dan nog eens naar benny.giesbers(at)gmail.com kunnen sturen?

De overschrijving nog eens kort samengevat :
Bedrag : 15,3€
Rekeningnummer : 735-2245306-35
Commentaar : (zet hier je ta-nickname voor de zekerheid)

Ps: Als er nog mensen zijn die een tshirtje willen bestellen, dan kan dat nog totdat iedereen betaald heeft. Stuur me dan gewoon een pm of een mailtje en dan wordt ervoor gezorgd. De prijs (15,3€) zal dan wel niet meer dalen.
djcresto
voila gebeurd!
BZRK
Betaald :)
Real
Adres verzonden én betaald. :)
CygnusX
't prentje is geupdate. De volgende update is pas dinsdag, want ik vertrek over enkele uren op vakantie :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium