|
|
| Siesta |
En hveen heeft er weer nieuwe held bij, Lasse Nilsson, let op mijn woorden deze gaat nog schitteren komende maanden
en dan is het straks augustus en koopt ajax hem weer voor 10 miljoen :o :( |
|
|
| raoel |
PSV speelt vaak zakelijk en degelijk maar saai voetbal. Alleen in de CL hebben ze verschillende keren laten zien dat ze ook wel kunnen voetballen. In de competitie was het vooral geen fouten maken en een keer scoren.
Tot zaterdagavond 4 februari.
Roda JC staat na 5 minuten met 0-2 voor. Verbijsterd was ik. Zou PSV dat nog goed kunnen maken? Ze kunnen nu niet het eigen spelletje spelen; achterover leunen, maar moeten vol aan de bak. PSV begint vanaf de 5e minuut te voetballen en Roda komt er totaal niet meer aan te pas. Het enige wat ze nog konden was enorm veel harde overtredingen maken. Na 65 minuten heeft PSV met zeer goed en verzorgt voetbal de stand omgebogen naar 3-2. Vervolgens gaat het een versnelling lager spelen en tikte het de wedstrijd zakelijk uit.
Ik heb weer eens ouderwets genoten van PSV. Eindelijk speelden ze weer eens met bezieling en won niet alleen PSV, maar was het publiek de grote winnaar.
PSV kan het dus wel degelijk, maar Hiddink spaart krachten. Gister moesten ze na de snelle achterstand, komende wedstrijden zal het wel weer zakelijk zijn gezien het zware programma.
AZ laat punten liggen. Feyenoord blijft op 3 punten laat zien dat het in vorm is.
Het blijft voorlopig zeer spannend en ik zien PSV of Feyenoord niet snel punten verspelen.
De op één na laatste wedstrijd van het seizoen is PSV - Feyenoord. Misschien valt dan wel de beslissing... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
En hveen heeft er weer nieuwe held bij, Lasse Nilsson, let op mijn woorden deze gaat nog schitteren komende maanden
Ach hij scoort ook een keer 3x zeg.
Oh, ook wel mooi: als Heerenveen wint ga je daar hard op door, niets over Ajax, en als Ajax wint is het andersom. Apart...! ;)
Verder: Feyenoord!
En we zwaaien naar 020! :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
Ach hij scoort ook een keer 3x zeg.
Oh, ook wel mooi: als Heerenveen wint ga je daar hard op door, niets over Ajax, en als Ajax wint is het andersom. Apart...! ;)
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en we zwaaien naar doetichem.. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|