|
|
| Mindphaser |
Inderdaad.. lees net dat Perez ook al getekent heeft.
Op zich wel een teken van goed belid dat ze een centrum hebben met wat meer ervaring.
Het zou super zijn wanneer ze nog een type davids zouden kunnen aantrekken die al die "mooi weer" voetballers een beetje wakker kan schudden indien nodig.
Rosales en Mitea weten me nog niet echt te overtuigen op de vleugels maar het verhaal buitenspelers lijkt me zoieso heel moeilijk.
Ben benieuwd wie ze de komende maanden nog meer aantrekken, en uiteraard wat Sneijder allemaal gaat roepen nou Perez is aangetrokken voor "zijn" positie. |
|
|
| Siesta |
Jeej het sneeuwt in friesland
Volgens radio 1 staat de ajax bus stil op de afsluitdijk omdat ene dhr. W. Sneijder niet in de sneeuw wil voetballen. De geruchten gaan dat dhr Sneijder anders welleens koude tenen kon krijgen.
Danni Blind bekijkt de situatie positief "ik hoef nu in ieder geval geen excuus te zoeken voor de nederlaag"... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
Jeej het sneeuwt in friesland
Volgens radio 1 staat de ajax bus stil op de afsluitdijk omdat ene dhr. W. Sneijder niet in de sneeuw wil voetballen. De geruchten gaan dat dhr Sneijder anders welleens koude tenen kon krijgen.
Danni Blind bekijkt de situatie positief "ik hoef nu in ieder geval geen excuus te zoeken voor de nederlaag"... |
haha...ik ben bang dat we vanavond gaan verliezen:nervous: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha...ik ben bang dat we vanavond gaan verliezen:nervous: |
ajax heeft al 5/6 jaar niet kunnen winnen in het ALS, dus die kans zit er dik in dat ajakkes weereens gaat verliezen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
ajax heeft al 5/6 jaar niet kunnen winnen in het ALS, dus die kans zit er dik in dat ajakkes weereens gaat verliezen :p |
90 minuten zijn nog niet gespeeld he. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|