|
|
| jp |
Vader Biseswar stomverbaasd over verhaal Beenhakker
Leo Beenhakker bevestigde in Arnhem het verhaal dat hij samen met Rijsbergen naar Arnhem was gekomen om Biseswar aan het werk te zien. Hij liet weten dat na onderzoek was gebleken dat Biseswar in aanmerking kan komen voor een paspoort van Trinidad & Tobago vanwege zijn voorouders. Beenhakker liet weten blij te zijn dat hij Biseswar nu zelf aan het werk heeft kunnen zien. Volgens hem is de jonge aanvaller hem uitstekend bevallen.
In een telefonische reactie bij Cafe de Sport van Talpa reageerde de vader van Biseswar verbaasd en enigzins lacherig op het verhaal. Volgens hem is hij afkomstig uit Suriname en is er absoluut geen link in de familie met Trinidad & Tobago. Meer dan een vakantie zal er daar voor hem niet inzitten.
nou ken ik er toevallig nog een stel die afkomstig uit suriname zijn maar niet echt even 3 generaties terug kunnen graven, maar dit vind ik toch wel weer sterk bedacht van Don Leo |
|
|
| Mindphaser |
Jaap Stam vanaf volgend seizoen 2 jaar bij Ajax te bezichtigen... goeie zet uiteraard!
Lees zonet ook dat Maxwell's contract is ontbonden.. net zo vaag!
Gebeuren rare dingen daar bij Ajax! |
|
|
| ZZandirt |
| is dat nou wat ze bedoelen met "weggepromoveerd"?? |
|
|
| raoel |
Jaap naar Ajax, dat is niet wat ik had verwacht.
Enkele weken geleden mocht hij volgens Ancelotti absoluut niet vertrekken, nu blijkbaar wel. Daarnaast heeft Jaap ooit aangegeven dat Heereveen of PSV de enige clubs in Nederland waren waar hij zou willen spelen wanneer hij terug zou keren op de Nederlandse velden.
Ik had gehoopt dat Stam bij een vertrek van Ooijer of Alex naar Eindhoven zou komen. Dat zit er helaas niet meer in. Hele goeie zet van Ajax, maar ze hebben nog meer werk te verrichten. De halve selectie loopt deze zomer voor bijna niks de deur uit. Volgens VI waren ze ook bezig met Perez van AZ. Dat vindt ik een geweldige voetballer en wellicht ook geschikt voor Ajax, maar niet als nummer 10 in een 4-3-3 systeem. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|