|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by AversusZ
ja wel minder dat je daarna niet normaal het veld kan aflopen en je in catacomben ook nog eens in elkaar wordt geslagen :nervous: |
idd ja! stelletje...:whip: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by MennoB
Bah bah, wat speelt Jong Oranje slecht zeg, hoewel ze met 1-0 voor staan!! Weet niet of ze altijd zo hebben gespeeld (heb nog geen wedstrijd van hun gezien na het WK) aangezien ze pas 1 wedstrijd verloren hebben.. Als dat maar goed gaat vanavond.. :nervous: |
Het WK was onder-20, Jong Oranje is een ander team. Daar mogen spelers van 20+ ook aan meedoen (de leeftijdsgrens weet ik eff niet).
Het gaat iig de goede kant op met t Nederlands voetbal! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Na afloop van het zenuwslopende duel
Turkije-Zwitserland is het in de tunnel
richting kleedkamer tot ongeregeldheden
gekomen.De Zwitser Stéphane Grichting
werd daarbij in de kruisstreek geraakt
en moest vanwege een inwendige bloeding
in het ziekenhuis worden behandeld.
Nadat het duel in 4-2 voor Turkije was
geëindigd,waarmee de Zwitsers het WK
bereikten,renden de spelers uit angst
voor het publiek naar de spelerstunnel.
De Zwitsers stellen daar door de Turkse
spelers massaal te zijn belaagd.Volgens
de Turken is Benjamin Huggel,die de
Turkse assistent-coach een schop gaf,de
aanstichter.FIFA-preses Joseph Blatter
heeft een diepgaand onderzoek gelast. |
Triest hoor! heel triest |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Het WK was onder-20, Jong Oranje is een ander team. Daar mogen spelers van 20+ ook aan meedoen (de leeftijdsgrens weet ik eff niet).
|
was volgens mij WEL gewoon Jong Oranje. alleen omdat er een aantal jonge jongens (v persie, maduro enzo) bij het grote oranje meedoen ligt de leeftijd van dit elftal idd nog wat lager dan zou mogen... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Triest hoor! heel triest |
Heel triest!! Het is toch gewoon een spelletje. Ja oke, snap best dat ze graag weer bij het WK wilde zijn aangezien ze vorige keer in de halve finale stonden, maar als sportman moet je toch ook tegen je verlies kunnen! Ik hoop dat de FIFA ze hard aan gaat pakken!
En wat dat Jong Oranje betreft, dat WK van afgelopen zomer hier in Nederland is hetzelfde Jong Oranje wat zich gisteren heeft geplaatst. Toen was Foppe ook al coach. Dat andere Jong Oranje wat laatst ook een WK/EK speelde is t/m 17 jaar geloof ik.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|