|
|
| drpeer_holland |
| quote: |
En daarop maakt Van Basten en zijn rechterhand John van 't Schip zijn selectie rond. Is de eerste of tweede keus op de rechtsback-positie geblesseerd, dan komt automatisch de nummer drie in beeld. Vandaar dat Edgar Davids, Roy Makaay en Mark van Bommel niet van de partij zijn tegen Italië. Davids is als linkshalf op dit moment derde keus achter Phillip Cocu en Rafael van der Vaart. Makaay bekleedt dezelfde positie achter Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink, terwijl Van Bommel voorlopig Denny Landzaat en Wesley Sneijder voor zich moet dulden.
bron KNVB
|
Haha laat me niet lachen, Van Bommel is Derde keus!!! Waarom is hij dan als beste voetballer verkozen?? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Haha laat me niet lachen, Van Bommel is Derde keus!!! Waarom is hij dan als beste voetballer verkozen?? |
Die verkiezing staat natuurlijk los van de keuze van een bondscoach. Zou een mooie boel worden als een bondscoach rekening moet gaan houden met allerlei verkiezinkjes voor "beste" spelers.
Ik vind het wel mooi wat Van Basten doet. Hij heeft qua resultaat een imponerende reeks achter de rug, maar dat is voor o.a. de pers niet genoeg. D'r moet altijd even gezeken worden op dingen die niet goed gaan of niet zouden kloppen. Kritiek op het vertoonde spel vind ik wel terecht en Van Basten net zo goed. Dat heeft hij meermalen aangegeven.
Maar dat gezeik over Van Bommel zeg. Ongelooflijk. Van Basten heeft nou al tig keer uitgelegd dat Van Bommel met zijn huidige spel niet in zijn ideale elftal past. Dat is toch niet zo moeilijk te accepteren? Van Bommel moet zich opnieuw bewijzen en dan kijkt Van Basten met zijn staf wel of ze hem weer gaan selecteren. En dat bewijzen doet Van Bommel echt niet na twee goeie competitiewedstrijden en één Champions League duel :o |
|
|
| Opti |
De winnaar heeft altijd gelijk... als Van Basten denkt dat hij er niet goed in het team past, waarom zou hij hem dan wél selecteren? Wel zuur voor van Bommel hoor, want hij is inderdaad gewoon een goeie voetballer en gezien zijn kwaliteiten hoort hij er wel bij te zijn.
Aime Jacquet heeft voor Euro96 toch ook Cantona en Ginola thuisgelaten? Ze pasten niet in zijn concept/ploeg en hij liet Zidane (die zijn eerste grote toernooi speelde)+Djorkaeff het team leiden, waar ze de halve finale haalden...
Twee jaar later werd Frankrijk wereldkampioen met Zidane als uitblinker van het toernooi... |
|
|
| DJ_Siesta |
laat ze maar een pak slaag krijgen tegen italië....
met dit team win je geen topduels denkik, maarja we zullen zien.,.. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Van Bommel moet zich opnieuw bewijzen en dan kijkt Van Basten met zijn staf wel of ze hem weer gaan selecteren. En dat bewijzen doet Van Bommel echt niet na twee goeie competitiewedstrijden en één Champions League duel :o |
Bewijst Mathijsen zich dan wel met zijn eerste wedstrijd in een half jaar tijd? :o :rolleyes: Marco van Basten ziet het gewoon niet in hem zitten, heb het idee dat van Bommel het nooit goed genoeg kan doen in zijn ogen. Terwijl andere spelers die ook niet bepaald in topvorm zijn, als ze überhaupt al spelen bij hun club (Vennegoor bijvoorbeeld), wel geselecteerd worden. Als ik van Bommel was zou ik er een beetje moedeloos van worden! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|