|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ajax 4-2 :D |
ja, vraag niet hoe: geheel geflatteerd en onverdiend |
|
|
| DJ_Siesta |
| SUPER FRIEZEN!!! jammer van de 0-0 we hadden wel degelijk kansen om CSKA moskou te verslaan. maja het is niet anders. 1 punt is op papier tegen moskou goede uitslag! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hoezo? Seedorf is een jood + een niet geliefde voetballer, dus deze reactie is meer dan voorspelbaar... |
Ik had het ook niet over de voorspelbaarheid, maar over de triestheid. Tuurlijk is het voorspelbaar dat Seedorf in Nederland wordt uitgefloten. Dat doen niet alleen supporters van psv, maar ook van Ajax en Oranje. Voorspelbaar, maar o zo triest. Die gast heeft meer bereikt dan de meeste voetballers van Ajax en psv bij elkaar, maar dat heeft hij natuurlijk niet aan zichzelf te danken. Hij kan namelijk voor geen meter voetballen volgens velen :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
weer niet van bommel?żżż
Wat moet die kerel ooit doen om in het nederlands elftal te komen?? De beste/succesvolste nederlandse speler van dit moment!
pfffffffff
oja en Maduro wel! als er 1 NIET in vorm is op het moment is het Maduro wel, en die wordt wel geselecteerd........... Triest eigenlijk
oja 2: vennegooor! wat moet die houten klaas voorin, die dude krijgt bij psv ook al niks voor elkaar, heb me dood lopen ergeren afgelopen woesndag aan die dude! |
|
|
| BaRTeZ |
Maduro & Boateng wel, maar geen van Bommel. Niet te geloven dit
Zelfs Mathijsen zit alweer bij Oranje, heeft nog geen wedstrijd voor AZ gespeeld?!?!
En wat te denken van Castelen? Heb ik ook nog niet uitzienblinken dit seizoen...
Wel leuk voor Emanuelson dat ie erbij zit. Ondanks dat het niet echt een supertalent is, speelt hij de laatste weken bij Ajax erg sterk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|