|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ze doen 1,5 uur over 5 wedstrijden :mad:
Wij willen beelden zien!!!!!!!!!!!!!! Geen geouwehoer en vooral geen reclame! :whip: |
Bij Studio Sport heb je anders ook 3 reclame's. Een lange vooraf en achteraf en na het 8 uur journaal weer in. Ik zie het verschil niet? Ik vind reclames tussendoor echt veel fijner. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by moogwai
Bij Studio Sport heb je anders ook 3 reclame's. Een lange vooraf en achteraf en na het 8 uur journaal weer in. Ik zie het verschil niet? Ik vind reclames tussendoor echt veel fijner. |
Die reclames vorig jaar kon je tenminste eenvoudig ontduiken, deze worden gewoon keihard in je gezicht geduwd. Ik snap het ook wel dat dat juist het doel is, maar ik vind het niet prettig. |
|
|
| SnuggLe |
Had het al in het andere topic staan: talpa ZUIGT.
- reclame
- 'interviews' met supporters (LEKKER BELANgrijk)
- slecht commentaar
- klote potten eerst
Het enige voordeel is dat je kan zien in welke minuut de wedstrijd zich bevindt. |
|
|
| Mindphaser |
KNVB: Amstel Cup wordt Gatorade Cup
15/8/2005 18:27
Het nationale bekertoernooi verandert van naam. De Amstel Cup heet vanaf 16 augustus de Gatorade Cup. De sportdrank-gigant steunt niet alleen het bekertoernooi maar is ook vaste leverancier van het Nederlands elftal en alle vertegenwoordigende elftallen van de KNVB.
Amstel blijft wel sponsor van de eredivisie. Om verwarring voor de consument te voorkomen heeft Amstel besloten om niet de KNVB beker én de eredivisie te sponsoren.
bron: vi.nl
-----------------
Ook weer zo nep om een toernooi en competitie de naam te geven van een sponsor.. hetzelfde geldt voor veel stadions.
Op de korte termijn vedien je er misschien wat mee maar op de lange termijn verlies je de identiteit en haken supporters en sponsers weer af. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ook weer zo nep om een toernooi en competitie de naam te geven van een sponsor.. |
Amstel is nou ook niet echt gekozen omdat ze het zo'n mooie naam vonden..
Het ergste vind ik nog de naam van het nieuwe stadion van Arsenal, het Fly Emirates Stadium ofzo. Bah. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|