|
|
| DjRV |
ajax imo uitermate goed gespeelt en psv veels te defensief ingesteld, wat ze nog wellus kan gaan opbreken.
onwijs genoten van de acties van Nigel,die dude was echt lekker bezig.
ajax 100 procent terechte winnaar. |
|
|
| Mindphaser |
PSV kwam vrij laf over vond ik.
Ben bang dat ze de klasse van vorig jaar verloren zijn en komend jaar niet meer de kracht hebben om dat ene doelpuntje te maken waardoor ze hun zelfvertrouwen verliezen en andere ploegen ook meer het gevoel krijgen dat er wel wat te halen valt in Eindhoven.
Hoop dat Ajax dit jaar meer een team wordt.
Mis nog wel wat creativiteit bij ze maar misschien heeft dat ook wat met zelfvertrouwen te maken.
Uiteindelijk hoop ik dat Ajax weer eens kampioen wordt! |
|
|
| moogwai |
Nee, PSV is nog niet veel soeps. Ze missen zeker wat creativiteit. Afellay is een veelbelovende speler, maar is nog te onervaren.
Vennegoor en Robert zijn alleen pure afmakers en Farfan is ook nog maar een (wisselvallig)talent. Ze moeten echt nog een goede aanvaller/creatieve middenvelder aanschaffen. Straks heb je Beasley er nog bij, maar aanvallend komt je nu zeker te kort. En juist PSV's betrouwbare verdediging was vandaag ook niet geweldig. |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nee, PSV is nog niet veel soeps. Ze missen zeker wat creativiteit. Afellay is een veelbelovende speler, maar is nog te onervaren.
Vennegoor en Robert zijn alleen pure afmakers en Farfan is ook nog maar een (wisselvallig)talent. Ze moeten echt nog een goede aanvaller/creatieve middenvelder aanschaffen. Straks heb je Beasley er nog bij, maar aanvallend komt je nu zeker te kort. En juist PSV's betrouwbare verdediging was vandaag ook niet geweldig. |
Denk dat ze een goeie verbindingsman missen.. Van Bommel kwam de ballen gewoon ophalen en was ook niet bang richting de zestien te gaan.
Ps, voor de liefhebbers die ook zoals ik statistiek addicted zijn hier een site met de UEFA coefficients en een boel andere info zonder veel poespas.
Als we dit jaar weer een lekker jaar draaien en Duitsland een beetje tegenvalt dan gaan we Duitsland voorbij wat weer recht geeft op een extra plek in de championsleage! |
|
|
| Partyhardy! |
| Van Bommel en Park waren o.a. de uitblinkers van vorig jaar en zijn nu weg, dat zal gemerkt worden ben ik bang :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|