|
Misja Helsloot, is dat nog wat??
|
|
|
| kolkiewolkie |
Hey luitjes,
Alweer een nieuwe thread van mij, de 2e vandaag al, het moet niet gekker worden.
anyways, hier in het oosten des lands zijn de goede feestjes moeilijk te vinden, en dus is het zaak je oogjes goed open te houden en af en toe tevreden te zijn met kwalitatief iets minder hoogstaand spul.
Nu is er 28 december (vrijdags dus) in een discotheek bij ons in de buurt (lucky voor diegenen die het perse willen weten) waar Johan Gielen, Rank 1 en Misja Helsloot draaien.
Over die laatste gaat mijn vraag: Draait deze gast een beetje ok of niet? Ik heb zun ceedee (in trance we trust 1 geloof ik) wel liggen, en vinnum vrij rustig. Draait ie altijd zo rustig? Of is het echt h-e-l-e-m-a-a-l niets? Of draait ie juist altijd helemaal supervetgruwelgaaf.
Even recensie dus
bvd
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Marco Harleman |
Als ik jouw was zou ik niet naar dat kinderdagverblijf Lucky s in Rijssen gaan. De meeste mensen die er lopen moeten namelijk of, vroeg naar bed omdat ze niet langer op mogen blijven, of voor 12 uur thuis zijn omdat ze zwaar gelovig zijn, of omdat ze moeten melken, en die figuren lopen er dan ook bij alsof ze net onder de koeien vandaan komen. Verder hoort daar natuurlijk precies Johan G te draaien, want al die top 40 plaatjes aan elkaarm mixxen kan die goed. Valt hij helemaal niet op daar, of het moet aan die lelijke kop liggen van hem.
Als je naar mooie discotheken wilt, ga dan naar Index in Suddorf of Zak in Uelsen in Duitsland. Echt iedere week phat feest daarzo. En is ook nog in de buurt. |
|
|
| Raymond |
Maarre Misja is wel de BOM hoor......
Hij draaid tegenwoordig progressive Trance heel lekker, wat Michel de Heij, Lemon 8 producties en daarna haalt ie lekker door naar L-vee ofzo!!! Niet van die Top 40 Trance!!! Al heb je de kans om hem te zien, ZEKER gaan ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Marco: ik vroeg je niet naar je mening over Lucky, niet naar je mening over Gielen (hebben we het hier vaker over gehad, geen zin om daarop in te gaan), maar over Misja.
Raymond: thanx
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Miss Proximus |
| Weet alleen dat ie met PvD in de O was (niet als dj hoor) en dat t een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar lekkere gozer is :p lmao |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|