|
Misja Helsloot, is dat nog wat??
|
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Als je naar mooie discotheken wilt, ga dan naar Index in Suddorf of Zak in Uelsen in Duitsland. Echt iedere week phat feest daarzo. En is ook nog in de buurt. |
Zak was afgelopen zaterdag errug leuk! :D
Ben je er nog geweest Marco?
Greetz RubDub |
|
|
| DJ_Massive |
whaaaaaaa d0h!!!
als je naar ene feesie ken waar rank uno en misja helsloot draaie dan moet je GAAN natuurlijk! :D
hebbie niet die sets van misja helsloot op id&t radio gehoord van ene poosie terug. die waren toch beheurlijk vett0rz von ik, top deejay vin ik um hoor, go for it :cool: |
|
|
| Gekhous |
Verder hoort daar natuurlijk precies Johan G te draaien, want al die top 40 plaatjes aan elkaarm mixxen kan die goed. Valt hij helemaal niet op daar, of het moet aan die lelijke kop liggen van hem.
|
met dat hippe geblondeerde haar bedoel je?? :) |
|
|
| NiTro |
JA GAAN!!! Ik ga iig wel! En de 29ste INNERCITY natuurlijk. Misja is al eerder dit jaar in Lucky geweest en dat was echt PHAT! En ik vind Lucky wel een relaxte tent ook zonder Misja. DJ Chop die er 1 x in de 2 weken draait, draait ook altijd wel supervetgruwelgaaf.
Laterrr... |
|
|
| Henkie_henk |
Als ik jouw was zou ik niet naar dat kinderdagverblijf Lucky s in Rijssen gaan. De meeste mensen die er lopen moeten namelijk of, vroeg naar bed omdat ze niet langer op mogen blijven, of voor 12 uur thuis zijn omdat ze zwaar gelovig zijn, of omdat ze moeten melken, en die figuren lopen er dan ook bij alsof ze net onder de koeien vandaan komen. Verder hoort daar natuurlijk precies Johan G te draaien, want al die top 40 plaatjes aan elkaarm mixxen kan die goed. Valt hij helemaal niet op daar, of het moet aan die lelijke kop liggen van hem.
Als je naar mooie discotheken wilt, ga dan naar Index in Suddorf of Zak in Uelsen in Duitsland. Echt iedere week phat feest daarzo. En is ook nog in de buurt. |
welkom.. :)
En johan gielen RuleZz jullie allemaal hij draait ook op feesten waar jullie niet inkomen!! laastst nog op een minimaal 13 jaar party! damn! scoren scoren.. man man |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|