|
|
| Bellie |
Bwhehehe thnx jongens!!!
Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**.
ennuh Iris....das een DEAL ;) ik bij jou,jij bij mij :D
GREETZ!! |
|
|
| djpsi |
nice Bellie..good luck
BTW ...long time no see
Later
Psi |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Bellie
Bwhehehe thnx jongens!!!
Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**.
ennuh Iris....das een DEAL ;) ik bij jou,jij bij mij :D
GREETZ!! |
w00t, kom je in de i-dance hiero in huizen
eindelijk een phatte underground DJ die hier komt draaien :p |
|
|
| DJ_Siesta |
w00000000t
GAAF MAN!! egt waar!
veel suc6! Zwollie btw niet zo ver weg van Joure. misschien :).
wie weet sta je volgend jaar op IC.
kihjk maar naar picotto die stond vorig jaar ook nog als toeschouwer en nu staat ie er zelf. laaten we het hopen.
VEEL SUCCES MAN!! |
|
|
| Sandman |
Gaaf man.
Misschien ga ik der dan wel heen om daar m'n verjaardag te vieren in "the Q"
Sandman
:D :D Bellie komt aan de top ollee ollee :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|