| Gladius |
Weet niet of veel mensen hem kennen, ik eigenlijk niet. Hij (20) komt hier de laatste tijd niet al te veel meer. Dat komt omdat hij al een tijdje in het ziekenhuis ligt. Ik sprak hem daarstraks op msn, en daar heeft hij het mij even uitgelegd.
Ze hadden hem geopereerd aan z'n ruggenmerg, en daarbij een zenuw geraakt (het probleem was dat bepaalde stamcellen niet goed waren, en daardoor werden er slechte bloedlichaampjes aangemaakt. Na een tijdje begon hij last te krijgen, en na veel onderzoek zagen ze dat z'n ruggenmerg op verschillende plaatsen beschadigd was, en dat hij daar dus nieuw beenmerg moest hebben. Na een maand chemo hebbe ze dan een transplantatie gedaan en daar hebbe ze iets geraakt). Het gevolg was dat hij z'n gevoel in z'n benen verloor, dat was wel terug nu, en hij moet nu terug leren stappen. Hij wacht nu een scannerresultaat af, en als dat slecht is moeten ze hem nogmaals opereren =\.
Omdat hij zoveel tijd in ziekenhuizen & revalidatiecentra moet doorbrengen, zal het hem zeker geen slecht doen om wat steun te krijgen van de beta's =).
Hij checkt het forum nog wel af en toe (portable), dus zal hij het wel eens lezen. (msn: vanderlindenpascal@skynet)
Veel beterschap Mystique, hopelijk komt alles snel in orde! |
|
|