return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Filmpje Sasha site

Partyhardy!
Wat een kneus die kutvolkots. Ik ben nog steeds van mening dat iemand met zo'n naam meteen van het forum moet worden geband, totaal geen toegevoegde waarde...

Over dat filmpje: wat een super geniaal feest moet dat zijn geweest! :eyes: Iedereen los, Sasha & Digweed vet bezig, daar had ik heeeel graag bij willen zijn! :tongue3 en hoe hard gaat Coburn Vs. Dumb Blonde - Sugar Lips (Kiki Remix) los!? :crazy: (1 minuut 30)

Bijna hetzelfde filmpje stond trouwens ook al op de site van John Digweed alleen zie je nu iets meer van het publiek :)
robin
quote:
Originally posted by magrec
Dat bedoel ik niet....

Ik bedoel x1000 man dat zo uit zijn dak gaat tijdens sasha en digweed. Dat krijg je niet voor elkaar. Misschien 5000 man maar meer niet. Als ik dat zo zie dan had ik daar graag tussen gestaan ;)

Ja maar dat is toch wel anders, er zijn daar ook gewoon meer mensen, reizen is goedkoper en mensen zijn ook gewent aan grotere afstanden.

Neemt natuurlijk niet weg dat het inderdaad jammer is :(
basd
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ben je dus nog steeds van mening dat je beter niet naar feestjes kan gaan als je toch gewoon thuis de mp3 ervan kan luisteren?

Tuurlijk. De muziek is toch hetzelfde? Bovendien kost het minder.
Jasperovitsj
En je hebt geen last van de drukte, de rook, de lichten in je ogen, de overvolle wc's...Ik snap niet dat mensen überhaupt nog uitgaan :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Wat een kneus die kutvolkots. Ik ben nog steeds van mening dat iemand met zo'n naam meteen van het forum moet worden geband, totaal geen toegevoegde waarde...

Over dat filmpje: wat een super geniaal feest moet dat zijn geweest! :eyes: Iedereen los, Sasha & Digweed vet bezig, daar had ik heeeel graag bij willen zijn! :tongue3 en hoe hard gaat Coburn Vs. Dumb Blonde - Sugar Lips (Kiki Remix) los!? :crazy: (1 minuut 30)

Bijna hetzelfde filmpje stond trouwens ook al op de site van John Digweed alleen zie je nu iets meer van het publiek :)

Alles wat je zegt x2 :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland