|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
ja vet filmpje...jammer dat zoiets in NL niet kan.... |
Kan wel hoor, alleen moet je er veel doekoes voor neerleggen. :)
Ons bedrijf maakt ook deze films. Tiesto in concert, Sensation, Sensation germany, Dancevally, Lowlands, Pinkpop. Waarschijnlijk heeft hij een stukje gekregen/gekocht van DVD die ze gaan maken. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kan wel hoor, alleen moet je er veel doekoes voor neerleggen. :)
Ons bedrijf maakt ook deze films. Tiesto in concert, Sensation, Sensation germany, Dancevally, Lowlands, Pinkpop. Waarschijnlijk heeft hij een stukje gekregen/gekocht van DVD die ze gaan maken. |
Dat bedoel ik niet....
Ik bedoel x1000 man dat zo uit zijn dak gaat tijdens sasha en digweed. Dat krijg je niet voor elkaar. Misschien 5000 man maar meer niet. Als ik dat zo zie dan had ik daar graag tussen gestaan ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Dat bedoel ik niet....
Ik bedoel x1000 man dat zo uit zijn dak gaat tijdens sasha en digweed. Dat krijg je niet voor elkaar. Misschien 5000 man maar meer niet. Als ik dat zo zie dan had ik daar graag tussen gestaan ;) |
oowwhhh op die manier. :p |
|
|
| kutvolkots |
Dat neemt de lol toch juist weg, als er 80 duizend duizend duizend duizend erm.. duizend arminsluts of zo door alle muziek heen staan te krijzen.
En maar springen en op en neer huppellen jezusmina, ik snap wel waarom mensen denken dat iedereen die trance luistert hevig aan de ecstacy is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ben je dus nog steeds van mening dat je beter niet naar feestjes kan gaan als je toch gewoon thuis de mp3 ervan kan luisteren? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|