return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
festlivet (edm) i sverige...

staz
nu i sommar har det vart ett generöst utbud i stockholm måste ja säga. så generöst så att jag t.o.m. då och då skiter i att gå på sjyssta edm events och går på vanliga random klubbar eller har hemmakvällar istället.. och då måste det ju va ganska bra utbud :P
ScuL
Det utvecklar sig precis som i Canada, det börjar omkring största staden först (Stockholm) och sen följer mindere städer med.
Antagligen kommer det aldrig hända att det sprider ut sig över hela landet; så om man bor en bit från en stad får man åka en bit tyvärr. Det har allt att göra med befolkningstätheten. (Sverige har 20 invånare/kvkm o Holland har 484,2 :eek: )
staz
hehe klockren analys :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
Det utvecklar sig precis som i Canada, det börjar omkring största staden först (Stockholm) och sen följer mindere städer med.

Skillnaden är bara att dom "mindre" städerna i kanada är större än stockholm ;) hehe

Fast toronto måste jag säga har ett grymmt EDM utbud!!!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by St_Andrew
Skillnaden är bara att dom "mindre" städerna i kanada är större än stockholm ;) hehe

Fast toronto måste jag säga har ett grymmt EDM utbud!!!

Har du haft möjlighet att titta förbi Vancouver? Såg Ferry Corsten där för något år sedan. Eftersom festlivet i Vancouver är hopväxt med Seattles så verkar det förekomma schyssta fester rätt regelbundet i den staden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden