|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
|
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
NEW BOARDING DOCK!
Please note that Ocean Diva will not dock where it was last time. The address is Distelweg 90, Amsterdam Noord. |
Beter dat je dat nog even zegt, anders was ik vanavond waarschijnlijk ook gewoon naar de PTA gereden! :D Snel even een goede routebeschrijving uitprinten. |
|
|
| ZZandirt |
lekker feestje.. niet te druk armin draaide lekker net als Signum. kwaliteit van het geluid kon beter vond ik, maar dat zal ook deels aan de verdomd beroerde akoestiek liggen, leuk zo'n boot, maar wat dat betreft is het natuurlijk niet het colloseum..:D
lekker publiek ook wel. alleen het was VERSCHRIKKELIJK warm binnen.
bedankt voor het kaartje Magik, goed geregeld... (stipt op tijd binnen ook!!!!helemaal top...) |
|
|
| Teknikol |
Ik was er gister dus bij, en heb een top avond gehad!! Perry draaide heerlijk om binnen te komen. Tracks als D:Fuse - Living the Dream (Matthew Dekay Dub), Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix) en Wave Force natuurlijk.
Armin begon heel sterk met Zocalo, toch een beetje inhakend op Perry's stijl ondanks een onderbreking door een uitreiking van iets. Had van mijn niet gehoeven, maagoed leuk voor die knul.
Al gauw werd het de welbekende "hands in the air trance" en het publiek ging lekker los :) Vond het publiek best heel verschillend..volwassen clubbers, maar er zaten ook pipo's tussen die alleen maar los leken te gaan op de tracks van zn nieuwe album.
M.I.K.E. hebben we gemist, onze chauffeur trok het niet meer :D Maakte voor mij niet uit, ik had een topavond gehad! Warm was het, niet normaal...mn t-shirt doorweekt gewoon. Maarja, eenmaal bezig boeit dat niet. :)
Al met al genoten dus! |
|
|
| Muppy |
allereerst: die boot...echt te ing warm gewoon! volgende keer gewoon lekker in een club ofzo!:o
verder was perry enorm lekker bezig! heb me zeker vermaakt op zijn set...aantal bekende platen afgewisseld met veel (voor mij) onbekende platen.
die uitreiking was leuk voor die knul, maar stelde weinig voor...laat dan iig nog de track van die kerel horen ofzo:conf:
armin was super...heb gelijk twee ID's:
die remix van U2 - where the streets have no name
die laatste track (die trouwens in bagger-kwaliteit was, maarja)
het viel me trouwens op dat er af en toe iets mis was met het geluid? armin had er nog niet zo heel veel problemen mee, maar M.I.K.E wel. Zeker ook op het eind stond hij een paar keer flink te schelden van binnen geloof ik
al met al een leuk feestje (ook een enorm leuke meid ontmoet:stongue:) alleen denk ik dat mijn keus voor de volgende keer (asta met thrillseekers of armada night op ocean diva) wel gemaakt is. niet nog een keer zo'n warme avond! |
|
|
| Roger |
| zo te horen moet ik blij zijn dat ik niet naar die boot ben gegaan |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|