|
[09,10-09-2005] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
|
|
|
| Shadow |
| vrijdag present (inclusief mijn vrouw). Speciaal vrijdag vanwege Signum. |
|
|
| ZZandirt |
Dussss.
vrijdag:
- Emma
- Zzandirt (& co)
- Shadow (& vrouw)
zaterdag:
- dj pdv
- HardKiller
- MagicImpuls
- Matthijs
- Muppy
- Tom Lont
- Teknikol
signum tegenover MIKE was voor mij ook de afweging.. en inderdaad, een intiem feestje op vrijdag sure beats een overvolle zaal zaterdag. maar ieder zijn meug natuurlijk. :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
signum tegenover MIKE was voor mij ook de afweging.. en inderdaad, een intiem feestje op vrijdag sure beats een overvolle zaal zaterdag. maar ieder zijn meug natuurlijk. :cool: |
voor mij was ook een afweging:
harry lemon of perry o'neill
nou 10x liever perry!!! |
|
|
| ZZandirt |
moet zeggen dat beide me niets zeggen, hoewel Perry inderdaad wel een belletje doet rinkelen (kweet alleen niet hoe ie klinkt....:( )
we'll see.. het zal hoedanook een aardig feestje worden, denk ik.. zo'n bootje enzo.. moet zeggen dat ik Shivers ook niet het album van het jaar vind.. 's kijken wat 'ie gaat doen vrijdag.. (en hopen dat het goedkomt, maar daar heb ik alle vertrouwen in..:D) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
moet zeggen dat beide me niets zeggen, hoewel Perry inderdaad wel een belletje doet rinkelen (kweet alleen niet hoe ie klinkt....:( )
we'll see.. het zal hoedanook een aardig feestje worden, denk ik.. zo'n bootje enzo.. moet zeggen dat ik Shivers ook niet het album van het jaar vind.. 's kijken wat 'ie gaat doen vrijdag.. (en hopen dat het goedkomt, maar daar heb ik alle vertrouwen in..:D) |
perry o'neill - wave force
(staat op universal religion 2004) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|