return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
16 februari 2002 'the Battle'

!_PeTrUs_!
16 februari 2002 'the Battle' ?

Trance Energy vs. Impulz:

De facts:

- Trance Energy:
Tijd: Van 20:00 tot ?
Prijs: 35 euro
Voorverkoop: Gestart @ 24 november j.l.
Organisatie: ID&T (van o.a. Massive & Innercity)
Site: http://www.trance-energy.nl
Line-up:
Blank & Jones, Johan Gielen, Alex Morph, Jean, Rank 1, Cosmic Gate, Mark van Dale, Barthezz, Jurgen, Pronti & Kalmani, Stef, Marco V. Danny Howells, Alison Marks, Yves de Ruyter, Dumonde, Kai Tracid, Bas & Ram, Francois.
Publiek/doelgroep: De jonge trance/dance liefhebber. 17 - 28 (gemiddeld).

- Impulz:
Tijd: 21:00 - 08:00.
Prijs: 35 euro
Voorverkoop: Gestart @ nu
Organisatie: UDC (van o.a. Dance Valley)
Site: http://www.impulz.nl
Line-up:
Tom Harding, JP, Andy Farly, Simon Eve, Sterling Moss, Fausto, Umek, Marco Carola, Valentino Kanzyani, Geaetano Parision, Steve Mason, Michel de Heij, Alvredo, Allen Sforzina, Slam Rythm Masters, Tony Verdi, Laidback Luke, Secret Cinema, Remy, Quinten de Rosario, Lenny Ibizarre, Ambient Daan, Steely, Deepspace, Odd Bod, Emir, Roog, Mar-y-Sol, Brian S, Marcella, Alan Luna, Timst'r, Prinz, Marnix, Nova (MC), Majika (MC) en Paul T. (MC).
Publiek/doelgroep: 20 - 35 (gemiddeld).

Kiezen of delen ?! :)

GReeTZ
tango
Helaas kan ik op geen van beide aanwezig zijn omdat ik dan op wintersport ben :(

Maar als ik een keuze moest maken had ik dit keer voor de progressive en hardtrance zaal van TE gekozen ;) Gewoon puur om het feit omdat ik vorige week al naar impulz ben geweest en HH me niet zo ligt......

grtz,
TNG
Optimus Trance
Ik dacht dat t over een boksmatch ging hehehe:D:D:D

Maaree..

qua line up vind ik ze allebei wel goed, ok Impulz is harderrrrr maar Brbanthallen is wel anderhalf uur in de trein en der is geen aansluitende trein als je om 6 uur weg wil. Utrecht is wat dichterbij en heb wat meer treinen en de line up vind ik niet verkeerd:D.

Pfff, ik beslis wel op t allerlaatste moment (zoals altijd:D)

Misschien blijf ik wel thuis:D:D:D
Blik
TE, I will be there :D
Flipper01
Definately Trance Energy!! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland