|
|
| Teal'k |
Zo te lezen word dat weer weinig contact op qontact.. ik ben er niet :( (geld! woei).. wel naar Dutch Dimension.. kaartjes waren er nog bij magik, en anders cor maar eens onder zen reet schoppen.. ik zag trouwens wat veranderingen in de TE lineup.. (ik weet niet wat)
BTW.. ik zag dat ticket service niet verkocht voor DD, raar..... |
|
|
| Donna |
Tom,meeting was WEL phat:P
Probably omdat we een nice klein groepie hadden,Petrus,Remy en RV/me.
Bellie zijn we ook nog ff op gesprongen,en t feest was echt GOED!!
Dus ppl,op naar 2 feb,Tiesto en hopen dat t weer zo'n succes word;) |
|
|
| Enrico |
Het was zeker een vet feest.
Maar is het ook uitgezonden op de radio?
want sommige sets moet ik gewoon hebben! |
|
|
| Obi |
Pics:

Charlotte*** (van S2D) als danseres on stage :) (lekker vage pic)

Charlotte*** weer... Hee, hier sta ik ook op (wel een beetje verdwaasd, maar goed :D)

Nog wat ander vrouwelijk schoon..

Wat is dat toch met vrouwen, ze pakken ALTIJD m'n fles champie uit m'n handen.. Ik vind het goed hoor :-)

Kwam nog even een dude tegen die ik al jaren niet had gezien.. Altijd gezellig :)

Allemaal de aanstekertjes de lucht in :)

Overzichtje.

Lasertje...

Lampje...
Meer foto's staan op q-dance.nl en HIER.
Conclusie: Qontact was érg goed :) Top-avond gehad. |
|
|
| DjRV |
Nice pic's Obi ;)
Qontact was echt top..
Heb alleen ruzie gehad met de muntjes automaat (was niet de enige) maar voor de rest was alles gewoon onwijs chill.Wederom valt het alleen weer erg op dat de muziek steeds harder word en dat de zweverige beats die we nog hadden op Qontact 1 zo goed als weg zijn op dit soort grote feesten.Zonde!! Diversiteit maakt een feest toch altijd nog geslaagder.Maar des ondanks,top publiek,Jean draaide zelfs heel ok en het geluid in de heineken music hall is gewoon toppie.
Next Stop;Dutch Dimension! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|