|
|
| mido |
Zo dan net terug van Qlimax en dan toch nog maar even een stukje tikken.
Ik zit hier helemaal rot te zijn. Maar het was een wereld nacht! Echt helemaal te gek!!
Ook was er een super lief meisje die met me mee ging. Die had ik nog niet eerder gezien. Ze is echt een toppertje! Ik spreek haar vanavond! En dan meteen even een afspraakje maken! En met een beetje heel veel mazzol zie ik haar ook weer vanavond!
*jubel jubel*
whehe |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by mido
Ook was er een super lief meisje die met me mee ging. Die had ik nog niet eerder gezien. Ze is echt een toppertje! Ik spreek haar vanavond! En dan meteen even een afspraakje maken! En met een beetje heel veel mazzol zie ik haar ook weer vanavond!
*jubel jubel*
whehe |
Da komt wel goed, zo te zien :) |
|
|
| Yarnie |
| he mido kewl dat t zo vetwas......ik verw8 natuurlijk binnekort wel weer de foto's......kijken of je ok dit keer zo ver weg was:D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Yarnie
he mido kewl dat t zo vetwas......ik verw8 natuurlijk binnekort wel weer de foto's......kijken of je ok dit keer zo ver weg was:D |
Ik wou dat ik foto's had kunnen maken! Want ik heb geen standje gevonden die die wegwerp dingen verkocht! :(
Baal er goed van! Maarja volgende feest beter!
:P
En ik was heel ver, maar niet zo x-treme als op Massive! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|