return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
nieuw

!i!WESIE!i!
wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel.
DJ Sid
quote:
Originally posted by !i!WESIE!i!
wel om te beginne ik ben 15, ik wil heel graag dj worde. ik luister nog ma een klein jaar naar trance en jump enzo. nu da word waarschijnlijk veel gevraagd dus sorry ma ik zou graag wete wa ik juist allemaal nodig heb en wa jullie mij aanraden voor een klein budget dus als iemand wilt helpe. heel hard bedankt dan allemaal. ge kunt mij mischien toevoege op msn da gaat makkelijker kijk ma op mijn profiel.

kzie da ge van limburg zijt, waar ergens als ik vragen mag? :toothless
muffins
Best zien welk budget je hebt, dan kan je uitmaken of je met cd's of met vinyl gaat werken. Tenzij je nu al weet dat je zeker met cd's gaat beginnen draaien.
Dus: Budget please!:)
mellow_head
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto

ik help u ni:p
!i!WESIE!i!
quote:
Originally posted by mellow_head
Favorite DJ or Producer DJ Tiësto

ik help u ni:p

ruik ik hier jaloezie:conf:
anee da is uw adem:eyespop:
excuseeee me:haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium