return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
[28-08-2005] Dance Tour @ Malieveld Den Haag

MaGiK54
Op zondag 28 augustus 2005 zal de eerste editie van Dancetour Den Haag plaatsvinden op het Malieveld. Diverse top-dj's zullen het Haagse publiek een onvergetelijke dag gaan bezorgen.

Om 13:00 zal het evenement worden afgetrapt door Misja Helsloot, die inmiddels een goede naam heeft opgebouwd door zijn optredens op onder meer Trance Energy en Decibel.

Vervolgens zal DJ Jean - natuurlijk bekend van hits als The Launch, Lift me up en Love come home - voor de tweede maal zijn gezicht laten zien op een Dancetour evenement.

Daarna is het aan Rank-1 het publiek verder op te zwepen. Rank-1 is inmiddels een bekende verschijning op de evenementen van B.O.D. Events, en maakte naam met onder meer de hits Such is Life , Awakening en Airwave.

Hierna zal de Haagse local hero Remy zijn opwachting maken.

Dancetour Den Haag zal vervolgens in stijl worden afgesloten door niemand minder dan Marco V.

Geen Kai......:mad: Maar verder wel een lekkere line-up voor een gratisfeessie....zal er zeker bij zijn...:D
jp
Kai komt niet vanwege een parade in Budapest :whip:

Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken?
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp

Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken?

Goed plan....:crazy:
SnuggLe
:o

Anyway on topic:
Ik ben benieuwd wat ze hiervan willen maken. Gratis ism het publiek van Den haag; ik ben benieuwd. Natuurlijk is Remy erg leuk, netzoals Marco V... dus maybe een reden om even te gaan kijken.
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
:o

Anyway on topic:

Het al dan niet verschijnen van DJ's IS on-topic gekkie

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland