|
|
| MaGiK54 |
Op zondag 28 augustus 2005 zal de eerste editie van Dancetour Den Haag plaatsvinden op het Malieveld. Diverse top-dj's zullen het Haagse publiek een onvergetelijke dag gaan bezorgen.
Om 13:00 zal het evenement worden afgetrapt door Misja Helsloot, die inmiddels een goede naam heeft opgebouwd door zijn optredens op onder meer Trance Energy en Decibel.
Vervolgens zal DJ Jean - natuurlijk bekend van hits als The Launch, Lift me up en Love come home - voor de tweede maal zijn gezicht laten zien op een Dancetour evenement.
Daarna is het aan Rank-1 het publiek verder op te zwepen. Rank-1 is inmiddels een bekende verschijning op de evenementen van B.O.D. Events, en maakte naam met onder meer de hits Such is Life , Awakening en Airwave.
Hierna zal de Haagse local hero Remy zijn opwachting maken.
Dancetour Den Haag zal vervolgens in stijl worden afgesloten door niemand minder dan Marco V.
Geen Kai......:mad: Maar verder wel een lekkere line-up voor een gratisfeessie....zal er zeker bij zijn...:D |
|
|
| jp |
Kai komt niet vanwege een parade in Budapest :whip:
Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken? |
Goed plan....:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
:o
Anyway on topic:
Ik ben benieuwd wat ze hiervan willen maken. Gratis ism het publiek van Den haag; ik ben benieuwd. Natuurlijk is Remy erg leuk, netzoals Marco V... dus maybe een reden om even te gaan kijken. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:o
Anyway on topic:
|
Het al dan niet verschijnen van DJ's IS on-topic gekkie  |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|