|
[28-08-2005] Dance Tour @ Malieveld Den Haag
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Op zondag 28 augustus 2005 zal de eerste editie van Dancetour Den Haag plaatsvinden op het Malieveld. Diverse top-dj's zullen het Haagse publiek een onvergetelijke dag gaan bezorgen.
Om 13:00 zal het evenement worden afgetrapt door Misja Helsloot, die inmiddels een goede naam heeft opgebouwd door zijn optredens op onder meer Trance Energy en Decibel.
Vervolgens zal DJ Jean - natuurlijk bekend van hits als The Launch, Lift me up en Love come home - voor de tweede maal zijn gezicht laten zien op een Dancetour evenement.
Daarna is het aan Rank-1 het publiek verder op te zwepen. Rank-1 is inmiddels een bekende verschijning op de evenementen van B.O.D. Events, en maakte naam met onder meer de hits Such is Life , Awakening en Airwave.
Hierna zal de Haagse local hero Remy zijn opwachting maken.
Dancetour Den Haag zal vervolgens in stijl worden afgesloten door niemand minder dan Marco V.
Geen Kai......:mad: Maar verder wel een lekkere line-up voor een gratisfeessie....zal er zeker bij zijn...:D |
|
|
| jp |
Kai komt niet vanwege een parade in Budapest :whip:
Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Gaan we nog een 'respect the skills' spandoek maken? |
Goed plan....:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
:o
Anyway on topic:
Ik ben benieuwd wat ze hiervan willen maken. Gratis ism het publiek van Den haag; ik ben benieuwd. Natuurlijk is Remy erg leuk, netzoals Marco V... dus maybe een reden om even te gaan kijken. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:o
Anyway on topic:
|
Het al dan niet verschijnen van DJ's IS on-topic gekkie  |
|
|
| Mighty Johnny |
but i think its a great party :D
i think we should to make an initiative to bring the dancetour also to germany like the sensation white :p |
|
|
| nwopper |
Budapest betaalde zeker meer.....:whip:
In ieder geval...ik ben wel in voor een 'respect de skills'-spandoek! :toothless
Dit is een leuk feestje na Mysteryland :D |
|
|
| SnuggLe |
*schop* nog mensen die gaan verder?
Ik ga nog wel even kijken, 18:15 draait Remy en daarna Marco V.
Wil Jean ook wel even zien rond 14:45, Rank 1 kan me jeuken. |
|
|
| Loraine |
Yep, ga zeker weer naar de Dancetour!! Idd erg jammer dat Mr. ven Bjoeren niet in Den Haag zal staan (had dat aanvankelijk wel verwacht: is zo'n klein kippenstukje van Leiden naar DH: welke zot gaat dan zover van huis draaien...zal dan vast wel een money-issue zijn :wtf: )
In Leeuwarden was het ieg strak geregeld !
Jean zal mij nou juist weer erg jeuken,hahahaha... ik denk dat ik er vanaf 16:30 wel los zal gaan... :D
Line-up:
13:00 - 14:45 Misja Helsloot
14:45 - 16:30 Jean
16:30 - 18:15 Rank-1
18:15 - 20:00 Remy
20:00 - 22:00 Marco V |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp
Kai komt niet vanwege een parade in Budapest :whip:
|
Zal ik m de groeten doen voor je? :p |
|
|
| SnuggLe |
| Lekker belangrijk dan Armin niet komt... waarom piept iedereen toch dat Armin er niet is? Ja jullie vinden hem goed, maar ja, je ziet hem ook al 100x ergens anders. Joh, vermaak je met wie er wel komt. Of ga gewoon voor de namen die er zijn, of piep niet zo! Elders is het gras altijd groener... Tis nooit goed. Altijd de negatieve kant op. |
|
|
| Enrico |
OMG komt armin niet?!?!?!?
Vette line-up en helemaal voor een gratis feest, ik ga er zeker naar toe :) |
|
|
|
|