|
|
| MaGiKaL_MiKe |
rond 4 uur regen? haha nee toen scheen de zon volop en toen was er nog helemaal niks aan de hand, er hing juist een hele vredige sfeer toen.
Toen ik later rond 8e terug kwam zag ik ineens 3 politie busjes het veld op komen rijden en een auto met wat leuke hondjes. Enkele minuten daarna was er geloof ik weer helemaal niks aan de hand...
Marco V draaide een erg lekkere set vond ik, en ik was verbaas dat iedereen zelfs los ging op de electro techno plaatjes, die vooral het begin van marco zn set veroverde. Hij eindigde met Tainted (Love) Schall en daarna nog een enorme electro achtige beuker, die geloof ik op zijn nieuwe album komt te staan :crazy:. |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, ik weet niet waar hij was, maar het regende toch echt niet :stongue: :tongue3 |
vond het ook al zo raar ja. Want bij ons (Hellevoetsluis) was het prachtig weer en kon me ook moeilijk voorstellen dat het in Den Haag noodweer zou zijn. |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben langs t malieveld gereden zaterag, maar t is me niet opgevallen dat er een feestje aan de gang was, dus erg heftig zal t niet geweest zijn :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ben langs t malieveld gereden zaterag, maar t is me niet opgevallen dat er een feestje aan de gang was, dus erg heftig zal t niet geweest zijn :p |
het was dan ook op zondag...:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|