|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jou tepel was ook blij mij te zien, niet Tijs? :p :p :p (Respect the skillz :p)
|
Nee man, ik had net een Smint op :D |
|
|
| ZZandirt |
ach.... aardig feestje... toen aan kwamen lopen, was vriend Jean net zijn laatste plaat een het opleggen. (dus buiten de gate maar ff jointje gerookt tot ie klaar was...)
staat er zo'n sukkel bij de poort die wilde dat de vriendin met wie ik was haar insuline-pomp inleverde.... (right!! dat ding kan je alleen loskoppelen als je steriele naalden bij je hebt....niet dus....is er niet een soort minimum opleiding voor die gasten??)
verder zonder problemen naar binnen, waar we meteen jp(&co) & magik tegenkwamen.. even staan kijken bij rank one, maar dat was (als verwacht) niet echt bijzonder. vond remy nogal boom boom en wat Gizmo daar deed, vraag ik me nu nog af... van de rellen niets mee gekregen (behalve wat op en neer geloop om een uur of 8)
toch marco V maar ff afgewacht. best een lekker set, maar hebbem wel eens beter zijn best zien doen...
Da silva mag wat mij betreft in de ww....
half tien vertrokken en behalve een peloton "vrienden" net buiten de poort (buiten???? waarom niet binnen?????) niets gemerkt van relletjes... behalve dan misschien dat er een hoop matjes en voetbalshirtjes rondliepen die niet vrolijk keken..... half tien bleek een goede keuze te zijn achteraf....
kortom: leuk feestje. niet te druk, inderdaad een lekker afwisselend publiek en redelijke muziek... geluid mocht wat mij betreft ietsje beter,.. het weer was geweldig... plenty port'o'potties en genoeg ruimte om ff te zitten en een jointje te roken in de zon.... |
|
|
| SnuggLe |
| Gezien het aantal bezoekers en het aantal TAers dat aanwezig was is mijn poging 'Ontloop zoveel mogelijk TA'ers en vooral Snip en Snap' toch heel goed geslaagd moet ik zeggen! :haha: :happy2: :toothless |
|
|
| Shadow |
| ik kreeg gister een smsje van een vriend van me, die was er al vanaf het begin. Hij had het er over dat het veld even ontruimd moest worden vanwege een bommelding en dat het daarna keihard begon te regenen en dat hij toen maar rond 16:00 naar huis is gegaan. Normaal gesproken is hij heel erg betrouwbaar maar volgens mij heeft hij maar een eind in de ruimte lopen lullen, want lees er hier niks van terug. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Shadow
ik kreeg gister een smsje van een vriend van me, die was er al vanaf het begin. Hij had het er over dat het veld even ontruimd moest worden vanwege een bommelding en dat het daarna keihard begon te regenen en dat hij toen maar rond 16:00 naar huis is gegaan. Normaal gesproken is hij heel erg betrouwbaar maar volgens mij heeft hij maar een eind in de ruimte lopen lullen, want lees er hier niks van terug. |
Nou, ik weet niet waar hij was, maar het regende toch echt niet :stongue: :tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|