|
|
| jp |
| Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ja daar niet, maar bij de kassa wel!! Ze gaven iedere keer teveel geld terug :D |
Hee, dat komt me bekend voor! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
Bram zei al dat hij wat van plan was :mad: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Er werd flink gereld om 20:00hr. Voor de rest vermakelijk :) |
Om 22:10 toen het fuifje over was, konden de rest van de rellen "vanzelfsprekend" niet uitblijven (tis en blijft De Haag) :rolleyes:
Zelfs Da Silva zette een flinke sprint in richting de knokpartij :toothless
WB Jean: damn, dat is me nog eens een goeie bak ! Full respect for the soundman ! :haha:
Kga eens ff fotootjes koekeloeren ;) |
|
|
| SnuggLe |
Heb me ook wel vermaakt! Niet vanwege de muziek (zoals wordt gezegd: Katana achtige (tech?)trance), maar wel leuk om mensen te kijken. Ondanks de foto's van Dave was het wel druk. Denk dat er in totaal 5000 man ofzo waren.
Publiek was flink gemeleerd, veel ouderen en ook kinderen. Maar ook echte Haagse Harries. Die zullen ook vast wel gereld hebben ja, maar daarom was ik ook om 18:30 weg. Ik had mijn mensen geinstrueerd om te gaan rellen rond 20:00 uur, gelukkig hielden ze zich daaraan ;)
En Jean, wat een aanfluiting, hahahaha! Ten eerste komt die sukkel veels te laat, en hadden we een of andere Arie. Daarna valt de muziek uit, de kneus! Iedereen lachen en roepen "SUKKEL!". Mooie was ook dat die SUKKEL van een Mc ging springen op het platform waar de booth stond, en dus: de plaat sloeg over. Echt, schiet die Mc's maar af.
Veel hitjes kwamen voorbij, Rank 1 was echt te KUT voor woorden in het begin, aan het einde (toen hij opbouwde naar Remy) was het wel aardig. Leuk om de (lamme) R'dammers nog even te zien, die mij natuurlijk op de foto moesten zeggen, zo fotogeniek ben ik wel :toothless Maar, ik was wel blij jullie te zien hoor ;) Jou tepel was ook blij mij te zien, niet Tijs? :p :p :p (Respect the skillz :p)
Oh, wat foto's komen vanavond wel een keer. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|