return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
[28-08-2005] Dance Tour @ Malieveld Den Haag

eieregooie
Oh, vandaar :p
jp
Die Mexican Whopper was toch wel echt het klapstuk van de Dancetour

Zie ik jou nou weer op Koe-Base Zannie? :D
Loraine
ROFLMAO ! Heerluk wrede revieuws weer ! :haha: :haha:
Tainted Love (Soft Cell) was idd erg apart !! Als je van gladde nichtenpop houdt, is die plaat zeker über ! :crazy: :crazy:
Ach ja...Da Silva (trek die "La Vache Qui Rit" neusring eruit, poets de plakplaatjes weg, snoer 'm de mond en afvoeren richting Parnassia maar !)...iemand gezien hoe die als Mr.Oizo over het podium headbangend stond te sjezen ? Heb werkelijk helemaal krom gelegen van het lachen !!
Piet Bervoets stond als een zoutzak te draaien: dan vraag je je toch af of die gast het überhaupt nog wel voor zijn plezier doet ?! Na Flop Gear en Opium *kuch* 17 vraag ik me af hoever ze afgegleden zijn en hoe die gasten ooooooit Airwave hebben kunnen maken ? (Of wellicht beter andersom redeneren...? :toothless) Ik heb Rank1 op TE 2002 toch echt anders op intern geheugen staan :wtf:
Remy gooide er idd wel aardig wat strakke beats in, maar die gast leek er tenminste nog zin in te hebben en dat werkt toch aanstekelijk op ut publiek. En ja...tis en blijft De Haag...gaat vlgs mij nix boven een thuissetje draaien voor een deejee... Niet geheel mijn kopje thee, maar wel te drinken...
Maar wat die Grizmo nou opeens op het podium deed ?? :rolleyes: Beats me
En Marco V....was toch wel goed te versmaden setje, niet de allerbeste maar ach....Kwas al gaar en dan is die beukmuziek wel aangenaam om nog enigzins alert te blijven in de trein ;)
Enrico
Zeeer vette party en dat in Den Haag, wat wil je nog meer? :)
Trance, Zon, Bier en Chicks!

Enige wat tegen viel was die whopper.....plus de crappy bediening bij de burger king :(
Zeker voor herhaling vatbaar.
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Die Mexican Whopper was toch wel echt het klapstuk van de Dancetour

Zie ik jou nou weer op Koe-Base Zannie? :D

helaas ga ik om gezondheids- (en andere) redenen maar maximaal één keer per maand naar duitsland...
het zal koelaimax worden in november :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland