return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Hårddisk död? ;(

Jeremy H
Hey
Min hårddisk har låtit lite konstigt senaste dagarna.. den har klickat till som om den gått i viloläge typ och datorn har frusit till nån sekund..
Nyss så försökte jag gå in på den hårddisken och fick ett meddelande i stil med "Går inte att nå bla bla pga fel i I/O-enhet"..
Har nu kopplat ur den disken och datorn fungerar nu utmärkt.. Är den disken (för övrigt med all musik..) troligen död eller kan det vara något annat? :( Har tyvärr ingen annan burk att prova den i.. Vad tror ni? :(
lacksesepsotygh
låter som att den är död, eller så är det fel i kablaget om du har tur. har du provat med någon annan idekabel? jag har också haft en massa problem med glappa strömdelare..
Cloudburst
Haft det problemet. Den håller på att dö med största sannolikhet. :(

Jag kunde dock säkerhetskopiera allt med stor möda. Den trilskades och hakade upp sig i kopieringen och beep och knattrade och hade sig. Men det gick tillslut.
lacksesepsotygh
skaffa dvd-brännare och ett par hundra tomma dvd-skivor och bränn med jämna mellanrum. verkar vara det enda man kan lita på
Jeremy H
Bah :(
Kablage-fel vore verkligen underbart.. även om det kanske inte är så troligt... Har tyvärr inget annat här att testa med i huvudtaget..
Har en annan hårddisk jag brukar backupa på, men detta gjorde jag senast i december tyvärr..
Får väl lämna in datorn nånstans på måndag och hoppas på det bästa ;/

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden