return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Trance Reviews - Juli/Augustus 2005

Synthesia
Denk nog niet dat de review thread van trance platen voor deze zomer er is dus heb deze gemaakt. Ook nog geen commentaar gezien over de nieuwe Airwave producties/remixes dus zal hiermee al beginnen:

Lolo - Who Are You? (Original Mix)
9/10
en
Lolo - Elemantal (Original Mix)
9,5/10
Beide prachtige platen en vind ze wel redelijk melancholisch, vooral Elemantal maar de schoonheid ervan is prachtig weergegeven. Eerste keer toen ik ernaar luisterde hoopte ik voor een big climax na wat building up van de platen maar ik vond dat echt niet nodig na het volledig horen ervan.

Above & Beyond Vs. Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix)
9,5/10
Misschien dat deze remix al een paar weken/maanden oud is maar vind het weer een zalig zweefnummer...zo een nummer waarop je echt prachtig en passioneel de liefde zou mee kunnen bedrijven met je lief..zeker na die stem vanaf de 4de minuut..Echt een schoon lovey dovey nummer..een van de beste dat ik de laatste tijd heb gehoord.

Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Intro Edit)
Dit nummer is ook al een paar weken oud denk ik hoort ook al bij de top trance platen van 2005 imo. Echt een super plaat om een set te beginnen op een rave zoals Armin de laatste tijd vaak heeft gedaan, o.a. op Sensation in Amsterdam en Coloursfest in Glasgow...kreeg er kippenvel van dus deze geef ik ook een
9,5/10

Alle mensen post u reviews :) Laatste review thread was maar beetje pauver.
Phortastic
Solid Slide • Belo Horizonte

dikke vette bonzai ownage. weinig trance dat ik nog goed vindt tegenwoordig maar dit is gewoon een dikke vette ch00n! :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium