|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Fred Baker pres. Iguana - Beautiful Sunshine
|
Yes!!! Dit is het nummer dat ik al weken achter zocht en dat een tijdje op de achtergrond/intro pagina van zijn site speelde maar niet te horen was in de track samples section.
Vanaf de 4de minuut vind ik het krachtig..echt een zeer schoon nummer. Zou het misschien zelfs een 9 geven :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Kheb tijdens de Intuition show van Menno De Jong al een paar keer Estuera - Flow gehoord, en jongens wat een zalig nummer :crazy: Klinkt enorm zomers en heeft een zalige melodie.. Lijkt mij de beste Estuera track tot nu toe te worden. |
Wow, net gehoord. I love it :crazy: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Fred Baker pres. Iguana - Beautiful Sunshine
|
moet nog wat groeien, maar kvind het al wel zeer degelijk. Alles voor de break doet me wel erg denken aan Robert Nickson - Spiral |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
Alles voor de break doet me wel erg denken aan Robert Nickson - Spiral |
Ge zijt niet alleen. :) |
|
|
| Synthesia |
Haylon - Starfighter (Original Mix / Jonas Steur Remix)
Zalige uplifiting nummer. Zowel de original mix als de remix zijn goed, mijn voorkeur gaat naar de Jonas Steur mix.
Original Mix: 6,5
Jonas Steur Mix: 7,5
Btw die Lolo's zou ik nu toch waarschijnlijk ietsje minder punten geven. Blijven wel goed maar geen 9,5 punten waard, zal afhangen van je mood. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|