|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Phortastic
fred baker zen slechtste track tot op heden IMO. Zó plat en zó standaard tranceplaatje had ik niet verwacht van Fred. We zullen het maar op meneer Gorczak steken :p |
10/10 for u man! :D
gebt gelijk, die plaat is zwak, little star ook, fred baker had dit beter ni gedaan. |
|
|
| Shadowkid |
| Ik vind La part des anges en little Star best meevallen. Zeker niet zijn beste plaat, maar 2 nummers diek toch 6.5 zou geven. |
|
|
| Eagle` |
[preview] "White Label Republic" mixed by John 00 Fleming
Type: mixalbum
Artist: John 00 Fleming
Title: White Lable Republic
Label: JOOF
Releasedate: 29/08/2005
Inleiding:
Republic wordt alweer het 3de broertje in de rij van White Lable compilaties, en pikt opnieuw de draad op waar de 2 vorige euphoria's stopten. John’s ‘White Label’ series hebben altijd garant gestaan voor kwaliteit en dat is nu ook weer het geval, deze mixcomp geeft als het ware Fleming's persoonlijk gevoel weer van de evolutie in EDM
CD1 omvat meer de diepere kant van het verhaal, deze gaat over van progressive house tot prog trance naar prog psy.
CD2 vertegenwoordigt meer de full-on club-sound,quality trance van de hand van Ricky Smith aka The Digital Blonde gecombineerd met de goa sound van artiesten als Boris Blenn, Wizzy Noise, zen eigenste collab met Astrix and many many more ...
Tracklist:
CD1
1. Cell 'X-Press Morning'
2. Incolumis 'One with Sanctuary'
3. SBK 'Nightfly'
4. RPO & Thomas Penton 'Perfect Storm'
5. Alex Stealthy 'The way it shouldn't be'
6. Super8 vs DJ Tab 'First Aid' (Perry O’Neill remix)
7. Bjon Small 'In a state of…'
8. Oliver Prime 'Radiance'
9. Chakra 'Opacity'
10. Lish 'On the edge'
11. Violet Vision 'Cellophane' (Sub6 & Domestic remix)
12. Delirious 'Innerface'
13. Sub6 feat. Michele Adamson '7th Son' (Ticon remix)
CD2
1. 12Moons 'Analogue Haste'
2. OOOD 'Free Range'
3. Tikal 'Welcome'
4. Whirloop 'Blue Objects'
5. The Digital Blonde 'Requia'
6. Wizzy Noise '10 o’ clock'
7. MFG 'Shining Faces'
8. Astix feat. Michele Adamson 'Closer to heaven'
9. Protoculture 'Magnetik'
10. Electric Universe 'Supreme Space'
11. Indica 'Visions of tomorrow'
12. Astrix and John ‘00’ Fleming '3rd time lucky'
Samples here
Dit wordt for sure een van de betere mixcomps dit jaar |
|
|
| Gladius |
wss nog niet uit, ik heb er enkel rips van:
- Havannah - by the beach
uiteraard zelfde stijl als havannah. even goed I guess, hoewel ik vrees dat deze me minder lang zal boeien.
7/10
- Fatkid - voca me
ik herinner me fatkid enkel van die verschrikkelijke remix van southern sun. deze vind ik ook maar matig... Ik begin het stillaan op m'n heupen te krijgen van die aah-ohh-vocals (over het algemeen). :whip:
6/10
(is op intuiton gespeeld; live klonk die nog wel degelijk vond ik) |
|
|
| Phortastic |
* M.I.K.E. - Fuego Caliente (Original Mix)
beetje teleurstellend toch. Die typische kick van Intruder is weer terug in deze track. Leuke track wel maar we hebben het wel allemaal al gehoord eigenlijk. Niets buitengewoon.
6/10
* M.I.K.E. - Fuego Caliente (Futuro Remix)
vette buildup in deze track, blijft builden en builden en niet op een saaie manier. Dan een kleine break en weer los gaan. Techy net zoals de original mix maar veel meer energie in deze remix imo. Zeer degelijke remix.
7.5/10 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|