|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by TOR
de laatste paar maanden is het weer beter.. 197, 198... classic episodes
in 2005 hebben we nog niet kunnen klagen qua trance, IMO |
Bwa... ikke toch nog wel zenne *klaag* *klaag* :)
We zitten misschien al ietsje beter als in 2003 à 2004, maar aan niveau 1999 etc zitten we nog BIJLANGE niet vind ik.
Ik krijg stilaan genoeg van al die afkooksels... Mike Shiver, Mike Foyle, John O'Callaghan/Inertia, Passiva, Markus Schultz, Mathew Dekay, Hydroid... (the list goes on) zo belachelijk overhyped en zo stijlloos... ni te geloven. *bweikes*
Gelukkig zijn er nog mannen als Alex Morph, Mind One e.a. die er wat hun eigen stijl en 'uniqueness' op nahouden en de trance scene wat meer verbreden dan die fluffy trance alleen... Maar ja, da's voor mij nu niet echt 'voldoende' om echt van de trance scene weer te gaan houden. Dan maar trug oudere plaatjes oprakelen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Icone
Mathew Dekay |
Hem niet over dezelfde kam als de rest van die namen scheren aub :)
Oké, de laatste maanden waagt hij zich ook aan - minder geslaagde - crossover platen (Armada-invloed weeral :whip: ), maar hij blijft daarnaast met zijn diepere producties nog altijd innovatief en stijlvol imo, en allesbehalve overhyped. |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hem niet over dezelfde kam als de rest van die namen scheren aub :)
Oké, de laatste maanden waagt hij zich ook aan - minder geslaagde - crossover platen (Armada-invloed weeral :whip: ), maar hij blijft daarnaast met zijn diepere producties nog altijd innovatief en stijlvol imo, en allesbehalve overhyped. |
Mja, misschien wel. Armada haalt vrijwel bijna echt alles door het slijk tegenwoordig... Sorry he Jasper, ik wil niemand zijn muzieksmaak bekritiseren :)
Ik probeer enkel mijn mening te geven over al wat ik onlangs heb gehoord (Mathew Dekay was daarbij - kan misschien ook aan mij smaak liggen) en meteen in m'n grijze vuilnisbakje heb gegooid... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Je mag ook zeker kritiek hebben over zijn crossover platen hoor, ik vind ze zelf ook niet echt geslaagd. Taurus, The Deep Show, zijn remix van D:Fuse, ik vind ze ook maar redelijk crappy. Maar tegenover die crap staan wel een hoop topproducties, maar die dringen niet zo makkelijk door tot het trancecircuit. Dus geef die ook een kans, en dan zal je zien dat Matthew Dekay echt wel één van de beste producers van het moment is :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|