|
|
| Christian Ö. |
Går i tankar om att köpa en MP3 spelare.
Vilken ska man köpa? Var säljs det billigast Mp3 spelare? Har du någon Mp3, vilken? är du nöjd? :conf: |
|
|
| Rikard |
köpte min för 299kr på elgiganten precis innan sensation..
128mb minne och 15timmars batteritid på ett AAA-batteri
ser mp3spelare mer som förbrukningsvara än statuspryl så jag är grymt nöjd, synd bara att man inte kan spola. |
|
|
| Gate 42 |
Har haft en budgetspelare ett tag och tröttnat totalt. Finns nog bra men den jag hade var kass, MpMan tror jag den hette. Helt ok antagligen om man vill lyssna på senaste radio hitsen och inte bryr sig om ljudkvalite för fem öre. Men för mig gick det inte alls.
Beställde mig en IPod Mini 6gigare förra veckan och den är på väg hem hit as we speak, tror jag kommer bli mäckta nöjd. köpte den från IPod Store där man också fick en fin lasergravering "utan extra kostnad" :D
www.ipodstore.se |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Har haft en budgetspelare ett tag och tröttnat totalt. Finns nog bra men den jag hade var kass, MpMan tror jag den hette. Helt ok antagligen om man vill lyssna på senaste radio hitsen och inte bryr sig om ljudkvalite för fem öre. Men för mig gick det inte alls.
Beställde mig en IPod Mini 6gigare förra veckan och den är på väg hem hit as we speak, tror jag kommer bli mäckta nöjd. köpte den från IPod Store där man också fick en fin lasergravering "utan extra kostnad" :D
www.ipodstore.se |
Hehe okej:) Vad blir det för lasegravering då? |
|
|
| jofawe |
| jag har en BenQ JoyBee 120 .. prisvärd, liten och kanonljud! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|