return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
MP3 spelare?

Christian Ö.
quote:
Originally posted by Hauken
På NON, men det var länge sen.

Dustin har bra pris på dom! (Dustin är f öv den absolut bästa internet butiken i Sverige i mitt tycke :) ).

Ta en silver ;)

Okej, jag har fkatiskt tänkt på en silver, den ser väldigt snygg ut.. ska man köpa en dockningsstation eller är det overkill?
reveal
quote:
Originally posted by chjo
Vad jag vet, förutom design, så är det enda funktionen som skiljer k750 från w800, just mp3 i avstängt läge

Själva mp3-spelarapplikationen skiljer sig väldigt mycket åt, betydligt bättre på W800i. I övrigt är det inga större skillnader förutom de du nämner. Vissa knappar har ett något annorlunda beteende.

W800i klarar 4 gig, 15 timmar lyssning eller 30 timmar om man inte har igång telefondelen så att säga.
Christian Ö.
Va inne i stan och kollade på H10'an ida. Den va ju rätt stor så det blir nog en mini på 6gb:rolleyes:
chjo
quote:
Originally posted by reveal
Själva mp3-spelarapplikationen skiljer sig väldigt mycket åt, betydligt bättre på W800i. I övrigt är det inga större skillnader förutom de du nämner. Vissa knappar har ett något annorlunda beteende.

W800i klarar 4 gig, 15 timmar lyssning eller 30 timmar om man inte har igång telefondelen så att säga.

Är det inte så att det går att mha programvara få samma förbättrade applikation i k750i??

Själva spelaren är väl annars samma i bägge antar jag??

btw hade förövrigt köpt w800i om jag inte haft så bråttom :(
Christian Ö.
Kan meddela att jag köpte mig en iPod mini 6gb idag :)
Känns mycket bra, eftersom jag ville ha en liten med mycket plats, h10an kändes onödigt stor.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden