|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Jo, jag jobbar ju på Sony Ericsson, och arbetar med mediaspelaren :) till W800i har jag skrivit lite av mp3-spelaren :D |
Det ante mig.. det ante mig.
Hoppas för ditt eget bästa att du skrivit så det inte GÅR att lägga in skitmusik ;) |
|
|
| nils |
iPod 20gb :eyes:
synd med iTunes bara.. annars är det jordens mest välutvecklade manick. heh
rekommenderar varmt! |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by dj christian
Vet du om den är begränsad till 1gb minne? På K750 kan man köra max 2gb men då har man inte de funktionerna W800'an har tex. att stänga av telefonen men man kan fortfarande lyssna på musik. Rätta mig om jag har fel. |
Vad jag vet, förutom design, så är det enda funktionen som skiljer k750 från w800, just mp3 i avstängt läge, men det ska gå att lösa med ny programvara. Detta lär ju reveal veta bättre iof. Ska vänta ett tag sen uppgradera från 512M till 2G.
Mao så skall även w800 klara 2G (har hört att Memory Stick skall komma med upp till 4G)
Är för övrigt sjukt nöjd med telefonen, den bästa jag testat.
(Sorry för OT) |
|
|
| Hauken |
Har aldrig lyckats testa någon av de nyare telefonerna med mp3 spelare faktiskt, men är förbannat sugen på att göra det!
Hur står ljudet sig jämfört med dedikerade spelare? Ni som testat lite olika, jämför gärna! Hur är det med batteritiderna? Iaf man lyssnar 1h / dag, hur mycket kräm har man då kvar att ringa med?
Bäh.. "jordens mest välutvecklade"... Kanske navigeringen, skulle säga designen, men efter 3 år på nacken har den fått spö även den;

Sony är ju också världsledande på miniatyrisering :)
Den är tunnare än Zen Micro och nästan lika stor. Och då har du 20 gig i den... inte helt illa :) Ljudet är på audiofil nivå (riktigt bra mao) och den ser riktigt fin ut i borstat aluminium.
Problemet är SonicStage, deras mjukvara. Ogillar man att behöva använda iTunes kommer man hata SonicStage. För det är på allvar den sämsta mjukvara som någonsin skapats! Finns sätt att gå runt för drag n' drop via explorer har jag hört dock (Men inte testat själv..).
Sony's flash spelare har redan gått om Apple i Japan och deras HD5 ökar stadigt. Efter 3 år har iPoden blivit lite väl gammal och är omkörd även i Europa om ett år eller så. |
|
|
| U121 |
iRiver H340, 40 gb, radio, spelar filmer på färgskärm, snygg, lagom storlek.. och ja, man slipper använda någon bloatware, bara koppla in och köra om datorn och OS:et stödjer PnP-mass storage, hoppar upp som en hårddisk och funkar ju då också att använda som sådan.
Redigt trevlig uteffekt, 20mW.
Förvisso i det dyrare lägret, men helt klart värt de knappt 4000 jag lade på den. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|