return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
MP3 spelare?

hustler
Min första iPod tappade jag i marken på flygplatsen i Bangkok, när jag kom hem fick jag en ny efter två dagar.

På den andra så var det fabriksfel på displayen, fick en ny efter 3 dagar.

Min tredje, som jag har nu, fungerar klockrent.

Apple är grymt serviceminded företag som tar hand om sina kunder.
izaaac
Jag kör med audio X5 (20gigarn). Tycker den fungerar kanon!
Helt perfekt att glo en family guy på jobbet i mellan åt och betydligt bättre ljud i den än ipod.
SkooB_E
Är på gång och ska köpa ny mp3 spelare, sticker på semester den 12:e augusti så de måste bli innan dess. Har blivit grymt nyfyken på Iriver H10, med 1 GB flash minne. Är det någon som vet när den släpps och hur mycket den kommer att kosta?

Annars så verkar Sonys 20 giggare intressant men jag har hört att mp3 spelare med hårddisk ska vara extremt känsliga mot stötar och skakningar. Någon som har erfarenhet av detta?
Hauken
Skrivhuvudet på hårdisken kan skada disken iaf du tappar den...

Tror det sitter en sensor på sony's dock som gör att skrivhuvudet dyker undan iaf den faller snabbt eller ngt sånt. Dom är känsligare än flash spelare men jag tror inte det är ngt du behöver vara allt för rädd för dock...

Tänk på att du måste orka med SonicStage när du köper sony spelare!

Preliminärt för H10 med 1gb flash är "någon gång i augusti". Lita inte på det för mkt! Dock hamnar den troligen i samma prisklass som h10 5gb så varför..? Såååååå jävla mkt mindre är den inte.
SkooB_E
Anledningen till att jag helst vill ha en mp3 med flashminne har inget med storleken på själva spelaren att göra utan batteritiden. Min Iriver som jag har nu har en batteritid på mellan 25 och 30 timmar så jag vill helst inte byta ner mej.

Däremot undrar jag en sak gällande Sony's spelare. Måste man använda deras egna program för att flytta över filer? Kan man inte använda vanli drag-and-drop i utforskaren för att flytta över mp3:or?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden