|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by cviper
Vad är för plugg till hörlurarna på den mobilen?
En av de sakerna jag stör mig mest på min mobil (som används flitigt som mp3 spelare, som är en motorola 'tegelsten' a920) är att uttaget till hörlurarna är helt stört (typ 2.5 mm stereo plugg, fast det som borde vara högerkanalen används som mic och den egentliga högerkanalen är en liten "flörp" på utsidan av pluggen).
Och det finns ingen konverter/etc att köpa som passar :( |
Till W800i kan man köra vilka "vanliga" hörlurar som helst, det medföljer nämligen en liten grej som jag tror heter HPM-70 som är just en sån där konverter du pratar om. |
|
|
| Hauken |
ElGiganten brukar vara väldigt schyssta med returer. Smidiga och bra att ha att göra med! OnOff är en annan historia dock...
Hoppas du blir nöjd med din iPod! Och köp nya hörlurar för guds skull :D
H10'an är ju bara marginellt större än iPod och huserar mkt mer funktioner. Men designen är inte lika minimalistisk och "ren" som iPod och det är ju verkligen en av iPod's stora fördelar. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Hauken
ElGiganten brukar vara väldigt schyssta med returer. Smidiga och bra att ha att göra med! OnOff är en annan historia dock...
Hoppas du blir nöjd med din iPod! Och köp nya hörlurar för guds skull :D
H10'an är ju bara marginellt större än iPod och huserar mkt mer funktioner. Men designen är inte lika minimalistisk och "ren" som iPod och det är ju verkligen en av iPod's stora fördelar. |
Ok. Inatt valde jag att öppna själva förpackningen med MP3-spelaren, Allt var inte ens där, Jag saknar en spänningsadapter, Så nu måste jag tillbaka till El-Giganten och snacka med de igen :D |
|
|
| Gate 42 |
| ^ Det var ju därför du fick ett presentkort på 100 spänn. Så att du kan köpa dig en adapter ;) |
|
|
| Hauken |
| Inga kedjor bryter upp och kollar sina förpackningar i förväg utan får dom direkt från Creative och litar på det ;) Så det är Creatives fel och inte giganten ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|