|
|
| NiTro |
| quote: | Originally posted by westflake
hoi flipper01, om nog ff terug te komen op jouw reply van mijn probleem. Alle programma's herkennen de cue file niet meer. Echt hele vage . Er staat ook zo'n unknown win icon voor de cue files. Voorheen herekende me cpu ze wel maar nu opeens niet meer... |
En als je er nou eens een txt-file van maakt? dus gewoon ff .txt toevoegen aan de naam van het bestand... Moet lukken...
Laterrr... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by westflake
hoi flipper01, om nog ff terug te komen op jouw reply van mijn probleem. Alle programma's herkennen de cue file niet meer. Echt hele vage . Er staat ook zo'n unknown win icon voor de cue files. Voorheen herekende me cpu ze wel maar nu opeens niet meer... |
Nou, bij mij worden ze ook niet herkend..dus dat is verder geen probleem. Als het goed is zou je, als je de CUE file probeerd te openen een schermpje moeten krijgen waar windows vraagt met welk programma je de file wilt openen. Hier moet je dan kiezen voor notepad en het probleem is weer verholpen.. :D
Heb je trouwens al geprobeerd om je set te branden mbv je CUE file?? En als het niet gelukt is, wat ging er dan mis??? |
|
|
| westflake |
Ok, de cue files snap ik nu eindelijk :-)
Nu heb ik een cd gebrandt met cd-rwin, hoor ik alleen maar ruis. Echt hele vage crap. Ik heb een plextor cd writer dus daar ligt het niet aan. Heb wincdr v3.8E, cracked weliswaar. Philips cd-r. Wat kan hier de oorzaak zijn?? |
|
|
| westflake |
Kan iemand mij helpen? Als ik een .cue file brand met cdrwin krijg ik een cd vol met ruis. Heb in de .cue file een verwijzing naar de mp3 locatie staan. Dit hoeft toch niet dezelfde directory te zijn?
Alvast bedankt en happy new year! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|