|
|
| NiTro |
| quote: | Originally posted by westflake
Ff een klein vraagje: Als ik een audio cd wil branden en ik sleep de mp3 live set naar het brand veld vervolgens doe ik er de cue file van die set bij.
Is dit genoeg om hem door de cd spelers te laten herkennen?
Alvast bedankt. |
Gewoon cdrwin! In cdrwin hoef je alleen maar je cue file(met daarin de juiste verwijzing naar je mp3) te laden en cdrwin doet de rest.
Greetz... |
|
|
| westflake |
| thanks nitro, ik heb nu weer een ander problem. Als ik een cue file download dan herkent mijn cpu het file type niet. De cd burning program op zijn beurt dan ook niet. Hoe is dit op te lossen?? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by westflake
thanks nitro, ik heb nu weer een ander problem. Als ik een cue file download dan herkent mijn cpu het file type niet. De cd burning program op zijn beurt dan ook niet. Hoe is dit op te lossen?? |
Bedoel je dat je het bestand niet kan lezen?? Als het goed is vraagt ie dan om een programma om het bestand eme te openen, kies dan notepad en klaar is kees..Wel brandprogramma gebruik je hiervoor?? Als het goed is zou je brandprogje het bestand wel moeten kunnen lezen. |
|
|
| Flipper01 |
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik m'n livesets niet kan burnen??
Ik wilde de set van Judge Jules @ TE branden, ik heb er al een stuk afgeknipt zodat ie 80 minuten is. Ik heb er een CU bij gemaakt, maar als ik 'em brand met CDRwin dan geeft ie een error, dat ie de cd niet kan vinden ofzo..en dat terwijl de helft al gefikt is. Als ik 'em in m'n cd speler doe staan de tracks er wel op, maar hoor ik alleen ruis :(
Weet er iemand misschien een programma waarmee ik mbv een cue file de set in 1 keer in stukken kan knippen?? Of weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Ik heb al een paar livesets zo gebrand, maar nog nooit deze foutmelding gehad.... |
|
|
| westflake |
| hoi flipper01, om nog ff terug te komen op jouw reply van mijn probleem. Alle programma's herkennen de cue file niet meer. Echt hele vage . Er staat ook zo'n unknown win icon voor de cue files. Voorheen herekende me cpu ze wel maar nu opeens niet meer... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|