|
|
| John |
krijg je dan ni dat et volgende nummer met een halve bas begint ofzo?
(niet dat dat nou zo heel veel uitmaakt maar toch :P) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by John
krijg je dan ni dat et volgende nummer met een halve bas begint ofzo?
(niet dat dat nou zo heel veel uitmaakt maar toch :P) |
Dat zou natuurlijk kunnen, maar je kan het het beste zelf ff controleren.. Met het programma MP3-CUE kan je met winamp binnen je livesets naar de volgende nummers skippen. Hiermee kan je ook meteen horen of het nummer wel of niet met een halve bas begint. Ik luister zelf altijd met mp3-cue of de cue-file een beetje klopt en pas hem indien nodig zelf aan. Ik maak ook met dit progje vaak m'n eigen CUE's
Good luck! |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dat zou natuurlijk kunnen, maar je kan het het beste zelf ff controleren.. Met het programma MP3-CUE kan je met winamp binnen je livesets naar de volgende nummers skippen. Hiermee kan je ook meteen horen of het nummer wel of niet met een halve bas begint. Ik luister zelf altijd met mp3-cue of de cue-file een beetje klopt en pas hem indien nodig zelf aan. Ik maak ook met dit progje vaak m'n eigen CUE's
Good luck! |
Ik werk zelf ook met CUE files voor me eigen mixen en voor de tijden gebruik ik Cool Edit Pro (Wave prog) om de tijden te zoeken wanneer ik de tracks moet splitten. Maar waar heb jij MP3-CUE vandaan? Zou me misschien helpen om nog beter mn tracks af te stellen...
]\/[zzl |
|
|
| westflake |
Ff een klein vraagje: Als ik een audio cd wil branden en ik sleep de mp3 live set naar het brand veld vervolgens doe ik er de cue file van die set bij.
Is dit genoeg om hem door de cd spelers te laten herkennen?
Alvast bedankt. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Jesse
Ik werk zelf ook met CUE files voor me eigen mixen en voor de tijden gebruik ik Cool Edit Pro (Wave prog) om de tijden te zoeken wanneer ik de tracks moet splitten. Maar waar heb jij MP3-CUE vandaan? Zou me misschien helpen om nog beter mn tracks af te stellen...
]\/[zzl |
Ik heb em ff geupload!!
http://members1.chello.nl/~dijkstra...[1].5_setup.zip
Je moet hem ff unzippen en dan installeren, gaat heel easy.
Het belangrijkste is dan dat je in de map waar je je liveset hebt staan ook de CUE-file zet.
Voorbeeld: in de map van de liveset 'AvB@Massive.mp3' zet je ook de CUE neer met dezelde naam als de mp3, dus 'AvB@Massive.cue'.
Als je de CUE zelf wilt maken zet je gewoon geen tekst in de CUE file en edit je hem zelf..
Suc6 ermee ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|