return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Sommar 2005

SteveTranz4ever
Hittade ingen tråd om sommaren, finns de en så säg till så tar jag bort denna :gsmile:

Tänkte vi kunde ha en tråd tillägnad sommaren 2005...
Kanske nån vill berätta om sin sommardag eller om nån partyvecka på nån solig medelhavs ö, kanske om kommande planer...

Min helg har vart riktigt najs och somrig !

I lördags var jag på Blommor & Bin på Långholmen här i Sthlm... så jävla najs... utomhusfest, massa med folk av alla slag, massa bra musik, några kalla öl i.

Ni borde gå till Liquid och kolla in resten av picsen :)

Idag söndag så har jag vart ut på en ö i mälaren med några vänner för att sola och bada (samt en bakis pizza medhavd)
Så jävla underbar dag !!!

// Steve :gsmile:
Hauken
fyfan vad nice det där såg ut :) Kul tråd-ide.

Gårdagen spenderades på det lokala äventyrsbadet. Grillning och vollyboll i början av kvällen, sedan öl inne på själva badet. Körde egna skivor i högtalar systemet och lekte sensation 15-20 st :)

Film kommer :D

(Polaren är vakt så vi låste upp och hade hela badet för oss själva efter stängning).

Annars är det bara summercruise planerat i sommar :/ Sånt jävla projekt med allting när man bor i Norrland tyvärr :(
FredAcler
Har precis kommit hem från en helt underbar vecka på gotland. :D:D
Kanonväder hela veckan och en massa sol o bad. Lyckades dock med bedriften att missa Eddie Cabrera 2ggr på samma vecka, men men det är sånt man får leva med.
ScuL
denna vecka har varit jätte dålig .. temp 18 ~20 , grå.. regn och åska ibland.
idag var det 25 o lite soligare men jag fick lugna ner av min partynight :p
Aendy
Har spenderat sommaren så här långt i Skåne, sista tiden har det blivit mycket Tour de France i rutan. Dock ska jag och Reveal till Österrike kommande vecka för att spela innebandy och sedan bär det av till Stockholm för mig igen för att starta med försäsongsträningen och uppladdningen inför kommande säsong...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden