|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
NU BÖRJAR MIN 3 VECKOR LÅNGA SEMESTER
SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNTTTT
HELVETE FAN !!!!! :toocool: :gsmile: :toothless :) ;) :D :cool: :stongue: :wtf: :haha: :happy2: :tongue2 :crazy: :tongue3 |
SAMMA HÄR!!! :toocool: :gsmile: :toothless :) ;) :D :cool: :stongue: :wtf: :haha: :happy2: :tongue2 :crazy: :tongue3  |
|
|
| jofawe |
MIN BÖRJADE I FREDAGS MED LITE FEST I HALMSTAD.. OCH REGN .. MYCKET REGN .. REGNAR FORTFARANDE ÄVEN NU NÄR JAG ÄR HEMMA ...
just typiskt :whip: |
|
|
| Hauken |
| Braxen! Ska ner till Marbella i mitten av Aug och hälsa på systern min, har du tips på några bra clubbar där? Hon gillar inte EDM så hennes råd / definition av en bra club kan vara lite missvisande :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så där då har man packat och är redo för att sticka till Gotland imorgonbitti !
Ska bli jäkligt kul eftersom jag inte vart på Gotland sen jag var 3 bast å de va ju ett tag sen... typ 27 år sen :D
Lär bli massa festa och förhoppningsvis kommer solen tillbaks så man får ligga på stranden å njuta lite !
Har nyligen köpt ett par fina inlines som jag tänkte ta med mig så jag kan blade'a runt lite... har ingen direkt kondis men va fan... den blir bättre iaf.
Bra är att polarn tar med sin nya fina Volvo S60 så vi kan ta oss runt lite på ön ifa vi vill de.
Räkna med massor med bilder att glo på efter denna vecka !
Jag har bokat om hemresan så jag kommer hem en dag tidigare...
Detta för att kunna dra på Monday Bar - Nick Warren den 29e där även min polare som jag promotar ska spela,
Åke Ceder aka. Mistake. Detta gör att jag även hinner med att dra på "Love Boat" den 30e på lördagen
Läs mer--> http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=739 |
|
|
| Aendy |
Jag och Reveal kom hem från våran årliga innebandytripp till Österrike i måndags, bästa helgen på länge. Dessutom hade jag med mig det innebandylaget som jag coachar här i Stockholm. Själv åkte jag upp till Stockholm igen i onsdags för att sätta igång försäsongen samt njuta av Stockholms sensommar...
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|