return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Sommar 2005

RebeL9
idag satt jag och polarna och solade och badade samt rökte vattenpipa på bryggan här utanför :D
i bakgrunden hade vi på nice trance. Alla i GBG-trakten får gärna ansluta sig till oss nästa gång vi samlas. Gissa om förbipasserande gjorde stora ögon när de såg de stora röda rökmolnen från oss. haha :D
ScuL
antagligen ska jag till en utomhusfest i Frankrike om 2 veckor förresten. blir kul.. lagom antal besökare (200) o lite grillkött till för alla ;D

ska säkert ta kameran med mig..
bilar ner förresten... 30 mil
SteveTranz4ever
Tänkte jag postar denna post här också :D Passar ju liksom in !
Innan var den på "Posta bilder på er själva"

Var ut på sjön med några från jobbet onsdag den 6e juli i Stockholms skärgård...

2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8

Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan :gsmile:
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi

CJ InterCity
haha det var inte dåligt :D

Själv var jag i Helsingör igår med lite danska polare o hade mini-dancevalley-grillfest i deras trädgård :p underbar dag, kan knappt bärga mig till nästa tillfälle!

I lördags genomförde jag och en kompis en välplanerad persiko-stöld från grannens trädgård - bildbevis kommer snart ;)
mr_fisken
Borjade sommaren ner mot sensation white med allt va det innebar

Efter ett par dagar i Amsterdam med hooters och fonstershopping begav vi oss vidare till Prag med dess underbara Staropramen.

Sitter justnu och aterhemtar mig fron en dag i solen i La Coruna som ligger so mycket nord vast du kan komma i spanien. 27 grader kl 23.30 po kvallen sager en hel del :D

Hare gott allihopa, nasta stop blir Porto eller Algarve

:happy2:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden