|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Roger
irc is een beetje... nerd achtig:o |
A state of trance luisteren niet dan? :o |
|
|
| Roger |
| wie heeft er ooit beweerd dat ik dat luister? vroeger wel maar nu kan het me niet heel veel meer boeien;) ben alleen te lui om die banner weg te halen:o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Roger
wie heeft er ooit beweerd dat ik dat luister? vroeger wel maar nu kan het me niet heel veel meer boeien;) ben alleen te lui om die banner weg te halen |
Ach... het ging even om het idee... |
|
|
| SnuggLe |
Vroeger was het idd supergaaf. Heb daar menig uurtje doorgebracht. 80 % van de 'oude kern' die hier nu nog zit, zat daar toen. Heb nog geweldige logs overgehouden daaraan. Ik noem een: !banaan-commando :D :D Dat was echt lol!
Jammergenoeg kwamen er op een gegeven moment van die n3rdjes die met hun bnc/bots alleen kwamen idlen en voor de @ kwamen. 3/4e is volgensmij nog zo...We wilden die mensen toen eruit tyfen, maar dat lukte niet eens :S :S Gezelligheid is al tijden weg volgensmij.
Damn, ga de logs er nog eens bijpakken :D Altijd legendarische quotes gezien.
| quote: |
"What the is wtf????"
|
LOL! |
|
|
| New Wave |
| Vroegah was het nog gezellie. Jason, Driekes enzenzenz. Nu bleren jullie enkel nog over progressive. Gaat ik echt me tijd niet aan verspillen. Als de 'bruine-ster' verhalen weer op komen zetten dan wil ik wellicht IRC weer op mijn pc knallen. :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|