return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Het Tranceaddict IRC-channel

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
irc is een beetje... nerd achtig:o

A state of trance luisteren niet dan? :o
Roger
wie heeft er ooit beweerd dat ik dat luister? vroeger wel maar nu kan het me niet heel veel meer boeien;) ben alleen te lui om die banner weg te halen:o
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
wie heeft er ooit beweerd dat ik dat luister? vroeger wel maar nu kan het me niet heel veel meer boeien;) ben alleen te lui om die banner weg te halen

Ach... het ging even om het idee...
SnuggLe
Vroeger was het idd supergaaf. Heb daar menig uurtje doorgebracht. 80 % van de 'oude kern' die hier nu nog zit, zat daar toen. Heb nog geweldige logs overgehouden daaraan. Ik noem een: !banaan-commando :D :D Dat was echt lol!

Jammergenoeg kwamen er op een gegeven moment van die n3rdjes die met hun bnc/bots alleen kwamen idlen en voor de @ kwamen. 3/4e is volgensmij nog zo...We wilden die mensen toen eruit tyfen, maar dat lukte niet eens :S :S Gezelligheid is al tijden weg volgensmij.

Damn, ga de logs er nog eens bijpakken :D Altijd legendarische quotes gezien.

quote:

"What the is wtf????"

LOL!
New Wave
Vroegah was het nog gezellie. Jason, Driekes enzenzenz. Nu bleren jullie enkel nog over progressive. Gaat ik echt me tijd niet aan verspillen. Als de 'bruine-ster' verhalen weer op komen zetten dan wil ik wellicht IRC weer op mijn pc knallen. :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland